کد خبر : 1733261 | 05 بهمن 1399 ساعت 10:16 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد اوپامکانو را از چنگ لیورپول درمی‌آورد؟

سرمربی منچستریونایتد قصد دارد دایو اوپامکانو را از چنگ لیورپول درآورده و به اولدترافورد بیارود.

یونایتد اوپامکانو را از چنگ لیورپول درمی‌آورد؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در نظر دارد تا با خرید دایو اوپامکانو، ستاره 22 ساله و 52 میلیون یوروریی لایپزیش، دست لیورپول را خالی بگذارد.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدت‌هاست که اوپامکانو را برای اضافه شدن به خط دفاع و پر کردن جای خالی ویرژیل فن دایک مصدوم در نظر دارد.

اما اکنون با توجه به صحبت های کلوپ مبنی بر اینکه در این این ماه دست به خرید بازیکن نخواهند زد، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می تواند این بازیکن را از چنگ لیورپولی ها درآورد.

 

1565444

 

بند آزادسازی 43 میلیون یورویی اوپامکانو در تابستان فعال می شود و یونایتد بیش از یک سال است که این بازیکن را تحت نظر دارد و حتی در تابستان گذشته به بستن قرارداد با او بسیار نزدیک شده بود.

اما وقتی پدر اوپامکانو شروع به درخواست های بیشتری کرد، یونایتد عقب کشید و راه را برای حضور لیورپول باز کرد.

گفته می شود که کلوپ که حتی پیش از مصدومیت فن دایک و جو گومز هم به دلیل تقویت نکردن خط دفاع لیورپول مورد انتقاد واقع شده بود، اکنون قصد دارد در تابستان با تمام قوا برای شکار اوپامکانو اقدام کند.

یونایتد نیز به رغم پا پس کشیدن در تابستان گذشته، همچنان مشتاق به خدمت گرفتن اوپامکانو است و همپای لیورپول در نبرد بر سر به خدمت گرفتن این بازیکن حضور دارد... اگر نگوییم که یک قدم جلوتر است!

اوپامکانو که از هدف های مورد علاقه بایرن مونیخ نیز هست، یکی از ستاره های لایپزیش، تیم دوم جدول، در این فصل از بوندسلیگا بوده است.

دیدگاه‌ها