کد خبر : 1733297 | 05 بهمن 1399 ساعت 13:09 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی‌های ذوب آهن در بوته آمار

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در سخت‌ترین روزهای حرفه خود به سر می‌برد.

بدشانسی‌های ذوب آهن در بوته آمار

به گزارش "ورزش سه"  با گذشت دوازده هفته از بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هنوز ذوب‌آهن اصفهان، یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران با هدایت رحمان رضایی موفق نشده اولین پیروزی خود را جشن بگیرد و ذوبی‌ها با کسب تنها 8 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول هستند.

 

البته اگر بخواهیم نگاهی فنی به کارنامه رضایی داشته باشیم، تیم او فوتبال بدی را به نمایش نگذاشته اما از شیوع کرونا تا اشتباهات سریالی داوری علیه ذوبی‌ها باعث شده تا آن‌ها نتوانند اولین پیروزی خود را به دست آورند؛ نمونه آخر اشتباهات داوری هم در دیدار هفته دوازدهم مقابل نفت مسجدسلیمان بود که گل سه امتیازی ذوب‌آهن با اشتباه داوری سوخت تا آن‌ها به یک امتیاز دیدار خانگی دست پیدا کنند.

 

با این‌حال نگاهی به شروع سبزپوشان اصفهانی که در سالیان گذشته با تغییر و تحولات پرشمار روی نیمکت مربیگری، در کادر مدیریتی و البته در لیست بازیکنان خود مواجه شده‌اند در 6 فصل اخیر، به خوبی روند نزولی آن‌ها به چشم می‌آید.

در 6 فصل گذشته و از لیگ پانزدهم تاکنون، یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی، امیر قلعه‌نویی، امید نمازی، علیرضا منصوریان، حسن استکی (موقت)، میودراگ رادولوویچ، لوکا بوناچیچ و رحمان رضایی 9 سرمربی بودند که در مقاطع مختلف هدایت ذوبی‌ها را برعهده داشته‌اند.

 


روند نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در 6 فصل اخیر پس از انجام 12 بازی:

لیگ پانزدهم: 20 امتیاز
لیگ شانزدهم: 18 امتیاز
لیگ هفدهم: 16 امتیاز
لیگ هجدهم: 11 امتیاز
لیگ نوزدهم: 11 امتیاز
لیگ بیستم: 8 امتیاز

دیدگاه‌ها