کد خبر : 1733317 | 05 بهمن 1399 ساعت 14:48 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

عکس یادگاری بوژیدار علیه شایعه جدایی

بوژیدار رادشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس با این تیم به اراک سفر خواهد کرد.

عکس یادگاری بوژیدار علیه شایعه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، باوجود قرارداد دو ساله رادوشوویچ با پرسپولیس، او در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارد. باتوجه به این که مسئولان باشگاه پرسپولیس، مطالبات این بازیکن را پرداخت نکرده اند، او امکان فسخ قرارداد و مطالبه حقوقش در سال های آینده را هم دارد و هیچ بعید نیست که در هفته های آینده این اتفاق رخ دهد.

 

رادو در این سال ها به عنوان دروازه بان دوم عملکرد مطمئنی داشته و توانسته اعتماد برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی را جلب کند اما در فصل جاری اوضاع برایش خوب پیش نرفته است. نکته مهم این که در صورت جدایی رادو، پرسپولیس علاوه بر پست هایی که در آن ضعف داشت و باید بازیکن می‌خرید، پروژه جستجو برای گلر دوم را نیز بایستی هرچه سریع تر آغاز کند؛ مسئله ای که باعث نگرانی هواداران این تیم نیز شده است.

 

پرسپولیس 2.7 میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا درآمدزایی کرده و شایددر چنین وضعیتی انتظار این باشد که دستکم تا پایان فصل کادر نفرات فعلی حفظ شوند تا کار برای یحیی گل محمدی از این سخت تر نشود. به هر حال فعلا رادو با پرسپولیسی ها به اراک خواهد رفت تا این که ببینیم در روزهای آیده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها