کد خبر : 1733332 | 05 بهمن 1399 ساعت 15:50 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

بارسلونا برای قهرمانی لالیگا مبارزه می کند

مدافع جوان بارسا معتقد است تیمش همچنان شانس قهرمانی لالیگا را دارد.

بارسلونا برای قهرمانی لالیگا مبارزه می کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا قبل از سوپرکاپ اسپانیا توانست سه برد متوالی در لالیگا کسب کند و به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهد. هر سه پیروزی در زمین حریفان بود که ارزش مضاعفی نیز پیدا کرد.

بارسا سپس در سوپرکاپ به فینال رسید ولی با شکست از بیلبائو نتوانست نخستین جام فصل را کسب کند تا موجی از ناامیدی بازهم به اردوی این تیم حاکم شود. پیروزی 2-0 بر کورنیا در یک بازی 120 دقیقه ای و صعود به یک هشتم نهایی کوپا دل ری سبب شد تا کمی شرایط بارسا بهتر شود. آبی اناری ها امشب در زمین الچه بازی دارند و محکوم به پیروزی هستند.

 

 

1565564

 

 

در هفته های اخیر، رونالد آرائوخو مدافع 21 ساله اروگوئه ای بارسا توانسته اعتمادها را به خود جلب کند و به خوبی جای خالی جرارد پیکه را پرد کرده است. او را یکی از آینده دارترین مدافعان دنیا می دانند.

آرائوخو در مورد شرایط فعلی بارسا گفت:« پس از شکست در فینال سوپرکاپ، باید کورنیا را می بردیم و خوشحالم که به دور بعد کوپا دل ری صعود کردیم. می دانستیم بازی ساده ای نخواهد شد ولی در نهایت به هدف مان رسیدیم. من با تیم دوم باشگاه در دسته سوم و در زمین کورنیا بازی کرده بودم و با شرایط خاص ورزشگاهش آشنایی داشتیم. حالا باید به لالیگا و جبران امتیازات از دست رفته فکر کنیم.»

 

 

1565566

 

 

آرائوخو در مورد رسیدن به تیم اول بارسا گفت:« تلاش و تمرین می کردم تا اگر فرصتی نصیبم شود به خوبی استفاده کنم. با اعتماد کادر فنی این شانس نصیبم شد و طبعا کسی که هر هفته بازی می کند، خوشحال است. الان اوضاع بر وفق مراد است و من به تلاشم ادامه می دهم تا روز به روز پیشرفت کنم.»

 

شانس قهرمانی لالیگا:« گروه خوبی هستیم و هم تیمی ها به من کمک زیادی کرده اند. در ابتدای فصل کمی تمرکزمان از دست رفت و مرتکب اشتباهاتی در کارهای دفاعی شدیم ولی با توصیه های مربی، اوضاع بهتر شده است. فاصله ای 10 امتیازی با اتلتیکو داریم که کمی زیاد است ولی برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها