کد خبر : 1733342 | 05 بهمن 1399 ساعت 16:11 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

با اولویت پیشکسوتان مستاجر؛

مربیان فوتبال و فوتسال صاحب مسکن می‌شوند

کانون مربیان فوتبال ایران از برنامه‌های خود برای خانه‌دار کردن مربیان پیشکسوت در فاز اول رونمایی کرد.

مربیان فوتبال و فوتسال صاحب مسکن می‌شوند

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یکی از دغدغه‌های مهم کانون مربیان فوتبال ایران حل مشکل مسکن مربیان پیشکسوت از بدو تاسیس خود بوده، این اتفاق پس از ۱۹سال در شرف رخ دادن است. شهپری مدیرعامل تعاونی مسکن کانون مربیان فوتبال ایران در همین رابطه گفت: می‌خواستیم به اولین وعده خود در جلسه کانون مربیان عمل کنیم‌. ساخت مسکن را شروع کردیم و بعد یک ماه به آن جامه عمل پوشاندیم.
او ادامه داد: ۲۰۰واحد مسکونی در منطقه۲۲ فاز اول در شهر تهران استارت زدیم و قیمت آن برای مربیان واجد شرایط را فقط بر اساس قیمت تمام شده قرار می‌دهیم. می‌خواهیم یکی از بزرگترین دغدغه مربیان و پیشکسوتان عرصه مربیگری فوتبال را برطرف کنیم. بر اساس انتخاب اعضای هیات‌مدیره آقای شمس به عنوان رئیس هیات‌مدیره انتخاب شدند و در ادامه نیز توانستیم موافقت و مجوزهای لازم مراجع ذیصلاح را بگیریم و امروز آغاز ثبت‌نام تعاونی مسکن مربیان را رسما اعلام می‌کنیم.


شهپری تصریح کرد: تمام کسانی که در عرصه مربیگری، داوری و بازیگری فوتبال و فوتسال تلاش می‌کنند را شناسایی و پس از مشخص شدن تعداد متقاضیان گزارش شروع به ساخت را به زودی اعلام کنیم. تا این لحظه با موفقیت جلو رفته‌ایم و دنبال خانه‌دار کردن مربیان و پیشکسوتان فاقد مسکن هستیم و شروط ثبت‌نام برای آنهایی است که مسکن ندارند.

 

1565585

 


او تصریح کرد: ابتدا در شهر تهران و سپس در سرتاسر کشور طرح‌های خود را اجرایی می‌کنیم. زمینی در منطقه‌۲۲ شهرتهران در نظر گرفتیم و جدول واریزی‌ها را بر اساس پروژه اعلام می‌کنیم. بخاطر اینکه حمایت‌مان را نشان دهیم ما زمینی را پیش‌بینی کرده و بخشی از پول آن را هم واریز کردیم که بر اساس موقعیت، تیم فنی تعاونی مسکن فعالیت خود را شروع کرده و در راستای قیمت روز قیمت تمام شده ساخت مشخص شده است که سریعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.


او ادامه داد: موضوع دوم ما بحث گردشگری، درمانی، رفاهی، توریستی و بیمه‌ای مربیان فوتبال بوده است که در این بخش هم خدمات ارزنده‌ای برای مربیان پیش‌بینی کرده‌ایم و با طرف قرارداد شدن با بیش از ۱۰۰۰مرکز خدمات رفاهی و درمانی دنبال صدور کارت‌های اعتباری ویژه برای مربیان عزیز هستیم.

 

 

1565586


اما حسین شمس رییس هیات‌مدیره تعاونی مسکن مربیان نیز در این جلسه گفت: اتفاق بزرگی امروز رخ داده و تفاهم‌نامه خوبی میان گروه برج‌ساران بیم و کانون مربیان ثبت شده است. طرح ما جوری است که همه بتوانند در آن شرکت داشته باشند و مربیان فاقد مسکن واجدالشرایط می‌توانند با پرداختی در چهار سال و ۲۰۰میلیون وام ۲درصد صاحب مسکن شوند که باید از کانون مربیان فوتبال ایران برای این گام موثر تجلیل کرد.

دیدگاه‌ها