کد خبر : 1733347 | 05 بهمن 1399 ساعت 16:30 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

در پخش زنده ثابت کردیم چقدر خوب هستیم

علیاری: مالکی از دست ما فراری است!

مهاجم سایپا می گوید در دیدار با استقلال که پخش زنده هم بود ثابت کردند که چه تیم خوبی هستند.

علیاری: مالکی از دست ما فراری است!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا توانست  استقلال را از پیش رو بردارد و تیم صدرنشین جدول را با بازی ای که انجام داد  اذیت کرد مجید علیاری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با توجه به نتایجی که  در هفته های گذشته گرفته بودیم  این بازی خیلی برای ما مهم بود ، هم بازی ما پخش مستقیم بود و همین که قبل از این دیدار تمام بازیکنان و اعضای تیم سایپا گفته بودند که شخصیت این تیم عوض شده است و بعضی ها فکر می کردند ما درست نمی گوییم اما خدا را شکر با این بازی که پخش مستقیم بود نشان دادیم که سطح تیم ما نسبت به سال گذشته چقدر  فرق کرده است.


او در خصوص اینکه داور می توانست دانشگر را  اخراج کند ولی این کار را انجام نداد ادامه داد: من کمی دور بودم ولی فکر می کنم باید اخراج می شد و شاید اگر این اتفاق می افتاد کلا روند بازی  فرق می کرد .
این بازیکن در خصوص گلزنی حسین مالکی گفت : ما حسین را خیلی اذیت می کنیم اما او خیلی بچه با جنبه ای است ولی  از دست ما فراری است(می خندد) او واقعا پسر خوبی است ولی خیلی تحت فشار بود چون چند بازی مثل خود من  گل نزده بود ولی خدا را شکر در این بازی نشان داد که چقدر بازی اش با کیفیت است.


وی در پاسخ به این سوال که خودش چه زمانی گل می زند عنوان کرد : من واقعا الان به گل زدن فکر نمی کنم ولی تمرکزم روی امتیاز گرفتن سایپا است و هر زمان بتوانم پاس گل می دهم یا گل می زنم . تیمی که بالای جدول باشد بازیکنانش خواهان دارد حالا چه آن بازیکن یک گل زده باشد چه ده گل.


علیاری در پایان در خصوص دیدار با گل گهر سیرجان افزود: ما فوتبال خودمان را با تدابیری که کادرفنی می اندیشد بازی می کنیم و انشاالله که ببریم، چون بازی در زمین خودمان است باید تلاش کنیم.
علیاری در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ساپیا تیم جوانی است این بازیکن با ۲۵ سال سن با تجربه محسوب می شود افزود: بله من با تجربه محسوب می شوم، من در هرجا بازی کردم کوچک ترین بازیکن بودم اما در این جا با تجربه محسوب می شوم!

دیدگاه‌ها