کد خبر : 1733353 | 05 بهمن 1399 ساعت 17:25 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

خراب شدن شب خوب رئال با مصدومیت آسنسیو

رئال مادرید در یکی از بهترین بازی های فصل هخود توانست شب گذشته آلاوس را 1-4 مغلوب کند.

خراب شدن شب خوب رئال با مصدومیت آسنسیو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید شب گذشته محکوم به پیروزی در زمین آلاوس بود. کهکشانی ها پس از تساوی برابر اوساسونا و سپس شکست از بیلبائو و آلکویانو در سوپرکاپ و کوپا دل ری، چاره ای جز پیروزی بر آلاوس نداشتند و در غیاب بسیاری از مهره های خود از جمله زین الدین زیدان، توانستند 1-4 پیروز شوند.

 

 

1556514

 

 

این یکی از بهترین بازی های فصل رئال بود اما در پایان بازی مشخص شد که مارکو آسنسیو مصدوم شده است. او در یک ربع پایانی از زمین بیرون آمد و سپس دوربین ها او را در حالی شکار کردند که یک کیسه یخ روی زانوی خود گذاشته بود.

آسنسیو که یک سال به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به دور از میادین بود و تیر ماه گذشته توانست به ترکیب رئال برگردد، در پایان بازی لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد و باید دید در نهایت تیم پزشکی رئال وضعیت او را چگونه اعلام خواهد کرد. از بخت خوب، رئال به دلیل حذف از کوپا دل ری حالا یک هفته تا بازی بعدی فرصت دارد و بازیکنان تا سه شنبه به مرخصی خواهند رفت.

اگر مصدومیت آسنسیو چندان جدی نباشد، شاید بتواند با یک هفته استراحت بهبود پیدا کرده و برابر لوانته به میدان هم برود. در هر صورت باید دید نتیجه بررسی های پزشکان باشگاه چه خواهد بود. در رئال اکنون دنی کارواخال، رودریگو، سرخیو راموس و فده والورده مصدوم هستند.

 

دیدگاه‌ها