کد خبر : 1733361 | 05 بهمن 1399 ساعت 17:35 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

هنوز حس راحتی ندارم

دِست: در بارسا هنوز اعتماد به نفس ندارم

مدافع آمریکایی بارسا چندان از عملکردش در بارسلونا رضایت ندارد و از کمبود اعتماد به نفسش صحبت کرد.

دِست: در بارسا هنوز اعتماد به نفس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست خرید تابستانی بارسا از آژاکس است و امسال اولین فصل حضورش در جمع آبی و اناری‌ها را می‌گذراند. او اما هنوز نتوانسته نمایش درخشانی در این تیم داشته باشد. دِست دلیل این مسئله را کمبود اعتماد به نفس می‌داند و دوست دارد با بازیابی آن بتواند در بارسلونا بدرخشد.

دِست در حالی به بارسلونا پیوست که از بایرن مونیخ هم پیشنهاد داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت شاگرد رونالد کومان شود. او اغلب حضوری ثابت در سمت راست بارسا دارد ولی همچنان نتوانسته بازی های خوبش در آژاکس را تکرار کند.

 

 

1565606

 

 

دِست در گفت و گو با "La Liga World" گفت:« برای من بسیار مهم است که اعتماد به نفسم برگردد؛ چون در حال حاضر احساس راحتی نمی کنم. برای من، برگشت اعتماد به نفسم مهمترین چیز است. از نظر خودم پتانسیل بالایی دارم. 

این مسئله مهم ترین چیز برای من در حال حاضر است. برگرداندن اعتماد به نفس و بازی کردن مانند گذشته.»

 

 

1562412

 

 

با وجود نارضایتی دست از عملکرد خودش در بارسا اما رونالد کومان دیروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار با الچه به تمجید از مدافع آمریکایی تیمش پرداخت و گفت:« او در بیشتر بازی های مان حاضر بوده و این اولین فصل حضورش در بارسلوناست. سرجینیو خیلی جوان است و این شرایط برایش کمی دشوار بوده اما به نظر، مصدومیتش بهتر شده و فردا تصمیم می گیرم از ابتدا بازی کند یا روی نیمکت بنشیند

دیدگاه‌ها