کد خبر : 1733367 | 05 بهمن 1399 ساعت 17:38 | 126.8K بازدید | 1 دیدگاه

گران ترین دروازه بان دنیا ترک عادت نمی کند! (عکس)

کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی دوباره درون دروازه این تیم مرتکب اشتباه شد.


به گزارش "ورزش سه"، وقتی کپا آریزابالاگا به عنوان گران قیمت ترین دروازه بان جهان از بیلبائو راهی چلسی شد، هواداران این تیم تصور می کردند خیال آنها تا سالهای سال از این پست راحت است، اما سنگربان جوان اسپانیایی در این دو سال مرتکب انواع و اقسام اشتباهات شده است.

 

دامنه اشتباهات کپا آریزابالاگا به حدی شد که در نهایت باشگاه در ابتدای فصل تصمیم به جذب ادواردو مندی نیز گرفتند و کپا به نیمکت ذخیره ها منتقل شد. امروز فرانک لمپارد تصمیم گرفت در دیدار چلسی در جام حذفی مقابل تیم ناشناخته لوتون به کپا آریزابالاگا فرصت درخشش بدهد، اما او باز هم مرتکب اشتباه شد.

 

تامی آبراهام خیلی زود دو بار موفق به گلزنی شده و چلسی را پیش انداخت، اما در دقیقه 29 یود که ضربه نه چندان محکم کلارک به سمت وسط دروازه به راحتی از زیر دست کپا آریزابالاگا رد شده و وارد دروازه چلسی شد تا اختلاف به حداقل برسد. ابتدای فصل گذشته، کپا تنها با 58/8 درصد مهار ضربات، در بین همه دروازه بان های لیگ برتری که حداقل 20 بازی کرده اند، بدترین عملکرد را ارائه داده است. البته کپا در نیمه دوم با مهار یک موقعیت تک به تک به نوعی اشتباه خود را جبران کرد. در نهایت چلسی با تکیه بر هت تریک تامی آبراهام 1-3 لوتون را مغلوب کرده و به دور بعدی صعود کرد.

 

1565620

 

1565619

 

1565618

دیدگاه‌ها