کد خبر : 1733368 | 05 بهمن 1399 ساعت 17:46 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: یوونتوس تیمی نیست که جلوی اینتر دیدید

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد همه چیز به عملکرد خود این تیم بستگی دارد.

پیرلو: یوونتوس تیمی نیست که جلوی اینتر دیدید


به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل اینتر انتقادات از یوونتوس شدت گرفت، اما آنها در ادامه ناپولی را در سوپرکاپ و امروز بولونیا را در سری آ با دو گل مغلوب کردند. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان بیانکونری در پایان بازی اذعان داشت تیمش در مسابقه امروز زودتر و در همان نیمه اول فرصت داشت کار حریف را تمام کند.

 

1556131

 

آندره آ پیرلو گفت: "باید با تمام وجود بازی می کردیم و در طول نیمه اول موفق به انجام این کار شدیم و فرصت داشتیم کار را حریف را تمام کنیم، اما وقتی این اتفاق رخ ندهد جریان مسابقه به تعادل کشیده خواهد شد. بولونیا خیلی بالا حمله می کرد و ما به خوبی توانستیم از فضاهای باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

 

ما در یک بازی مهم برابر ناپولی پیروز شدیم و می خواستیم نشان دهیم آن تیمی نیستیم که مقابل اینتر شاهدش بودید. آماده شدن برای این بازی کار سختی نبود، زیرا ما می دانستیم کجاها اشتباه کرده ایم. ما تیم قدرتمندی هستیم و می دانیم همه چیز به خودمان بستگی دارد.

 

حضور آلوارو موراتا در نیمه دوم؟ ما تصمیم گرفتیم یک مهاجم دیگر اضافه کنیم، فضای بیشتری داشتیم و می دانستیم بازیکنی مانند موراتا به ما کمک خواهد کرد. این طبیعی است ما دوست داریم همیشه بر جریان بازی مسلط شویم، امروز 20 شوت به سمت دروازه داشتیم، اما باید زودتر کار را تمام می کردیم. بازگشت جورجیو کیه لینی مهم بود، زیرا مدتها بود او چهار بازی متوالی انجام نداده بود. ووچیک شزنی نیز یک دروازه بان بزرگ و همیشه آماده است."

دیدگاه‌ها