کد خبر : 1733390 | 05 بهمن 1399 ساعت 20:11 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا کونته دیشب اینقدر عصبانی شد؟

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به شدت از دست مارسکا، داور بازی تیمش مقابل اودینزه عصبانی بود.

چرا کونته دیشب اینقدر عصبانی شد؟


به گزارش "ورزش سه"، دیشب میلان با شکست سنگین 0-3 مقابل آتالانتا مغلوب شده و این بهترین فرصت برای اینتر برای رسیدن به صدر جدول بود. اما شاگردان آنتونیو کونته در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی نبودند، با تساوی بدون گل در خانه اودینزه متوقف شده و این موقعیت بسیار خوب را از دست دادند.

 

1565336

 

اما آنتونیو کونته در ثانیه های پایانی این دیدار اخراج شد و حالا او نمی تواند در دیدار حساس تیمش در کوپا ایتالیا مقابل میلان روی نیمکت اینتر حضور یابد. اما به شدت به مارسکا، داور این دیدار معترض بوده و بلند فریاد می زد: "همیشه تو مارسکا. همیشه تو حتی به عنوان مسئول VAR، آفرین مارسکا."

 

البته کونته در پایان بازی مدعی شد حتی در صورت اشتباه بودن تصمیمات داوری نیز چاره ای جز پذیرش آنها وجود ندارد. اما حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت از دلایل عصبانیت سرمربی اینتر پرده برداشته است. از نظر آنتونیو کونته در بازی دیشب تولگای آرسلان، هافبک اودینزه باید در نیمه اول به دلیل خطایی که روی روملو لوکاکو انجام داد کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین مسابقه اخراج می شد و این اتفاق رخ نداد. همچنین کونته معتقد است مارسکا در نیمه دوم با سوت های بی مورد خود بارها موجب متوقف شدن جریان مسابقه شده و بهتر بود او برای صحنه ای بازی را قطع نمی کرد.

دیدگاه‌ها