کد خبر : 1733406 | 05 بهمن 1399 ساعت 21:27 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: خوشبختانه یک دروازه‌بان فوق‌العاده داریم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار امروز برابر الچه تمجید کرد.

کومان: خوشبختانه یک دروازه‌بان فوق‌العاده داریم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بارسلونا نمایش های فوق العاده ای از خود به نمایش نمی گذارد اما طی هفته های اخیر به یک ثبات نسبی دست یافته و امروز نیز در چهارچوب رقابت های هفته بیستم لالیگا موفق شد با دو گل از سد الچه عبور کند تا جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده باشد.

 

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا درباره پیروزی تیمش مقابل الچه گفت: " به خاطر چگونگی ثبت این پیروزی بسیار خوشحال هستم. ما در روزهای گذشته بازی های زیادی داشتیم اما در عین حال تمرکز خود را حفظ کردیم. ما از حریف برتر بودیم و صبر زیادی داشتیم. گلزنی مقابل الچه دشوار بود چرا که آنها تعداد زیادی از بازیکنان خود را در خط دفاعی قرار داده بودند.

 

 

1565667

 

 

آنها فقط یک فرصت خوب گلزنی داشتند که آن هم در مصافی تک به تک توسط مارک آندره تراشتگن مهار شد. خوشبختانه ما یک دروازه‌بان فوق‌العاده داریم چرا که در غیر این صورت آنها می‌توانستند کار را به تساوی بکشانند. بهترین اتفاق امروز فشار روی حریف و بازی بدون توپ ما بود‌."

 

عملکرد فرانکی دی یونگ: " معتقدم که سه مهاجم کافی نیست و ما به گلزنی هافبک ها نیز احتیاج داریم. خوب است که در حملات شرکت می‌کند و فکر می‌کنم که در حال پیشرفت کردن است. ما می خواهیم که هافبک ها در حمله شرکت داشته باشند."

 

ریکی پویج: " او حرکت رو به جلوی بسیار خوبی داشته است. با وجود اینکه او دقایق زیادی به میدان می‌رود اما از همین مدت کوتاه بازی کردن لذت می‌برد. او می‌خواهد نشان دهد که می تواند در آینده این باشگاه نقش داشته باشد. وقتی مربی به شما فرصت می دهد باید چنین چیزی را اثبات نمایید."

 

 

1565659

دیدگاه‌ها