کد خبر : 1733484 | 06 بهمن 1399 ساعت 12:25 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

با تست پزشکی؛ انتقال اودگارد به آرسنال نهایی می‌شود

ستاره نروژی رئال مادرید پس از شرکت در تست های پزشکی آرسنال، با قراردادی قرضی به توپچی ها خواهد پیوست.

با تست پزشکی؛ انتقال اودگارد به آرسنال نهایی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، قرار است امروز پس از شرکت در تست های پزشکی آرسنال، انتقال خود از رئال مادرید به این تیم را نهایی کند. اودگارد دیروز عصر به انگلیس سفر کرد و امروز قرار است تا با شرکت در تست های پزشکی آرسنال، آخرین قدم ها را در پیوستن به توپچی ها بردارد.

 

1565783

 

پس از توافق آرسنال با رئال مادرید بر سر پرداخت دستمزد هفته ای حدودا 43 هزار یورویی این بازیکنف اودگارد قرار است در ادامه فصل برای آرسنال به میدان برود.

آرسنال همچنین قرار است مبلغی بابت قرارداد قرضی به رئال مادرید پرداخت کند و همچنین بند خرید دائم اودگارد در قرارداد بین دو باشگاه وجود ندارد.

حضور اودگارد به شمال لندن مخصوصا بسیار میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، را خوشحال خواهد کرد که گفته می شود نقشی پررنگ در جلوگیری از بازگشت این بازیکن به تیم سابق‌اش رئال سوسیداد و پیوستن به توپچی ها داشته است.

پیوستن اودگارد به آرسنال به برداشتن فشار از روی بازیکنانی مثل  امیل اسمیت راو و بوکایو کمک کرده و در عوض بازیکنانی که نمایش چندان مورد قبولی نداشته اند، مثل ویلیان و نیکولاس په په، را تحت فشار قرار خواهد داد.

این مهاجم جوان مصمم بود که مادرید را در این پنجره نقل و انتقالاتی ترک کرده و به تیمی برود که بتواند تا پایان فصل به طور منظم در آنجا بازی کند. اودگارد در این فصل تنها در 9 بازی برای قهرمان اسپانیا به میدان رفته بود.

دیدگاه‌ها