کد خبر : 1733538 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:00 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

آرتور خیلی خوب شده

تغییر عقیده 180درجه‌ای پیرلو نسبت به خرید جدید یووه

سرمربی یوونتوس با تغییر پست آرتور ملو موفق شده از او نسبت به ابتدای فصل بازی های بهتری بگیرد.

تغییر عقیده 180درجه‌ای پیرلو نسبت به خرید جدید یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز گذشته توانست با دو گل بر بولونیا پیروز شود و همچنان به تعقیب میلان و اینتر ادامه دهد. یووه با یک بازی کمتر در رده پنجم ایستاده ولی بسیاری معتقدند در نیم فصل دوم، مدعی جدی تری برای قهرمانی خواهد بود.

 

 

1565577

 

 

در بازی دیروز آرتور ملو ستاره برزیلی گل نخست یووه را به ثمر رساند. او که تابستان از بارسلونا جذب شده، با شوتی از بیرون محوطه جریمه و به کمک مدافع حریف گلزنی کرد. آرتور شروع خوبی در یوونتوس نداشت ولی به تدریج در حال تحمیل خود به آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری است. پیرلو که در ابتدا از آرتور رضایت نداشت و در چند نشست خبری خود از او انتقاد هم کرده بود حالا نظرش را تغییر داده است.

 

 

1563297

 

 

سرمربی یوونتوس در پایان بازی از هافبک برزیلی خود تمجید کرد و گفت:« باهم صحبت کرده ایم و او به من گفت که ترجیح می دهد کمی نزدیک تر به دروازه بازی کند و وظایف دفاعی به هافبکی دیگر محول شود. معتقدم او کارش را هم به خوبی انجام می دهد و هنگام بازی سازی همیشه در جای درست قرار دارد و کمک می کند برنامه های هجومی تیم به خوبی پیاده شود.»

 

 

1563887

 

 

پیرلو ادامه داد:« آرتور دید خوبی در زمین دارد و به خوبی نیز با توپ کار می کند. تسلطش روی توپ عالی است و به هنگام خروج از پرس حریف نیز کمک خیلی موثری است. در مجموع از او رضایت کامل دارم.»

 

دیدگاه‌ها