کد خبر : 1733555 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:37 | 48.4K بازدید | 1 دیدگاه

دلجویی آبراموویچ از لمپارد؛ اخراج تصمیم سختی بود

مالک روس چلسی برای نخستین بار پس از اخراج سرمربی به دلجویی از او پرداخت.

دلجویی آبراموویچ از لمپارد؛ اخراج تصمیم سختی بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد ساعاتی پیش از سرمربیگری چلسی اخراج شد. او پس از یک سال و نیم که هدایت آبی ها را برعهده داشت، به دلیل کسب نتایج ضعیف در نهایت برکنار شد و احتمالا جای خود را به توماس توخل خواهد داد.

 

 

1564311

 

 

رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی در اقدامی نادر با انتشار بیانیه پس از اخراج لمپارد، این تصمیم را بسیار دشوار خواند و از زحمات اسطوره این باشگاه سپاسگزاری کرد. 

رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی پیش از این هرگز چنین اقدامی را پس از برکناری هیچ یک از مربیانش انجام نداده بود و حالا مدعی شده که با قلبی سنگین مجبور به برکناری برترین گلزن تاریخ باشگاه از سمت مربیگری این تیم شده است.

 

 

1233756

 

 

آبراموویچ در بیانیه‌ای که روی سایت رسمی چلسی منتشر شد اعلام کرد:« این تصمیمی بسیار سخت برای باشگاه بود خصوصا که من رابطه شخصی فوق العاده‌ای با فرانک دارم و بیشترین احترام را برای او قائل هستم. او مرد بزرگی است و بالاترین اخلاق کاری را دارد. با این حال ما باور داریم که تغییر سرمربی در شرایط فعلی بهترین تصمیم بوده است. از طرف تمام اعضای باشگاه، هیئت مدیره و شخصی، می‌خواهم از فرانک برای کاری که به عنوان سرمربی تیم انجام داد سپاسگزاری کنم و برایش در آینده آرزوی موفقیت دارم. او یکی از اسطوره‌های مهم این باشگاه است و جایگاهش هرگز از دست نخواهد رفت. هر زمان که تصمیم به بازگشت به استمفوردبریج داشته باشد به گرمی از او استقبال خواهد شد.»

دیدگاه‌ها