کد خبر : 1733561 | 06 بهمن 1399 ساعت 16:45 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع مازاد آرسنال به لیورپول پیشنهاد شد

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس مدافع سابق آرسنال بر اساس شایعات ممکن است به لیورپول برود.

مدافع مازاد آرسنال به لیورپول پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، 5  روز پیش قرارداد سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع یونانی آرسنال به شکل دو طرفه با این تیم فسخ شد.

بعد از ارائه نمایش های درخشان و مطمئن در خط دفاعی دورتموند بود که برخی تیم ها خواهان به خدمت گرفتن مدافع این تیم یعنی سوکراتیس پاپاستاتوپولوس شدند. با این حال او در سال 2018 و پس از پنج فصل حضور در بین زنبورها، این تیم را به مقصد آرسنال ترک کرد.

 

 

1427721

 

 

سوکراتیس در روزهای آغازین حضور در آرسنال عملکرد خوبی در این تیم لندنی ارائه داد و به یک بازیکن ثابت در ترکیب توپچی‌ها تبدیل شده بود اما رفته رفته و با روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع برای مدافع یونانی تغییر کرد و او به یک نیمکت نشین محض در آرسنال تبدیل شد.

قابل پیش بینی بود که با توجه به وضعیت به وجود آمده برای سوکراتیس او خواهان جدایی از جمع توپچی ها باشد و این اتفاق نیز بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان رخ داد. در نهایت باشگاه آرسنال به شکل رسمی اعلام کرد که قرارداد مدافع یونانی با آنها به شکل دو طرفه فسخ شده و به این ترتیب او اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند راهی هر تیم دیگری شود.

 

 

1427719

 

 

امروز چند منبع انگلیسی ادعا کردند که سوکراتیس ممکن است به لیورپول برود.

بر اساس این ادعا لیورپول که این فصل مشکلاتی در خط دفاعی‌اش به خاطر مصدومیت بازیکنان خود داشته است، با مدافع چند فصل اخیر آرسنال تماس گرفته است. بر اساس گزارش نشریه «اتلتیک»، مدیران باشگاه لیورپول با سوکراتیس پاپاستاتوپولوس تماسی برقرار کرده‌اند و احتمال پیوستن وی به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید را مورد بررسی قرار داده‌اند.

 

 

1342412

 

 

این مدافع یونانی اما بیشتر به دنبال بازگشت به کشورش است و در آستانه پیوستن به تیم المپیاکوس قرار دارد. این بدین معناست که او علاقه‌ای ندارد دوباره زیرنظر یورگن کلوپ کار کند. سوکراتیس 32 ساله در زمان حضورش در بوروسیا دورتموند زیرنظر سرمربی فعلی لیورپول بازی می‌کرد.

دیدگاه‌ها