کد خبر : 1733566 | 06 بهمن 1399 ساعت 15:00 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلین شیت تضمینی بارسلونا با مدافع همیشه مصدوم!

ساموئل اومتیتی اخیرا هر زمان از ابتدا در ترکیب بارسا به میدان رفته، این تیم گلی دریافت نکرده است.

کلین شیت تضمینی بارسلونا با مدافع همیشه مصدوم!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا روز گذشته در زمین الچه به یک پیروزی حیاتی دست یافت. فرانکی دی یونگ و ریکی پویج گلزنی کردند تا بارسا 0-2 پیروز شود و نکته دیگر، کلین شیت مجدد این تیم در لالیگا بود. الچه روی اشتباه اسکار مینگسا یک موقعیت عالی تک به تک داشت که مارک آندره تراشتگن فوق العاده عمل کرد و اجازه گلزنی به مهاجم حریف نداد.

 

 

1565858

 

 

در بازی دیروز، ساموئل اومتیتی و رونالد آرائوخو زوج دفاعی بودند و عملکرد قابل قبولی هم داشتند. اومتیتی که در دو سال گذشته بارها به دلیل مصدومیت به دور از میادین بوده، مدتی است توانسته از شر مصدومیت به دور بماند و به فهرست بارسا برگردد.

 

او که برابر کورنیا در کوپا دل ری نیمکت نشین بود، با صلاحدید رونالد کومان روز گذشته از ابتدا به میدان رفت و بارسا گلی دریافت نکرد. او برابر گرانادا هم فیکس بود و بارسا 4-0 برنده شد و دروازه اش نیز بسته ماند. اومتیتی مقابل لوانته و وایادولید هم در ترکیب بارسا بود و این تیم کلین شیت کرد.

اومتیتی برابر یوونتوس در حالی از دقیقه 55 وارد زمین شد که تیمش با سه گل عقب بود و در ادامه گلی دریافت نکرد. مورد عجیب و جالب مدافع فرانسوی که هواداران را مشتاق کرده تا در ادامه نیز مهره ثابت تیم باشد.

 

 

1563880

 

 

دیدگاه‌ها