کد خبر : 1733573 | 06 بهمن 1399 ساعت 17:12 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: وضعیت اعتراض به داوری افتضاح است

سرمربی خیبر خرم آباد پس از تساوی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز معتقد است آنها لیاقت پیروزی را نداشته اند.

ویسی: وضعیت اعتراض به داوری افتضاح است

 

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ یک، تیم های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک – یک به پایان رسید. سرمربی خیبر خرم آباد در پایان بازی معتقد است آنها خوش شانس بودند که شکست نخوردند.


عبدالله ویسی در پایان این دیدار گفت: بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم مخصوصا از طرف تیم فجرسپاسی که تقریبا از ما بهتر بودند و ما خوش شانس بودیم که در این دیدار بازنده نشدیم. ما گل اول بازی را به ثمر رساندیم ولی لیاقت اینکه نتیجه را حفظ کنیم، نداشتیم.
او ادامه داد: پس از گلی که به ثمر رساندیم، تیم فجرسپاسی به ما فشار آورد و می توانستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند. خدا را شکر می کنیم که روند شکست ناپذیریمان را ادامه دهیم. در یک روز بعد، کسب یک امتیاز در خانه میزبان نتیجه خیلی خوبی است و می توان آن را جبران کرد.


ویسی درباره اعتراض بازیکنان فجرسپاسی و اعتقاد آنها به خطای پنالتی نیز پاسخ داد: واقعا در لیگ یک وضعیت اعتراض به داوری ها افتضاح است و تمرکز داوران را به هم می زنند. الان لیگ برتر نیز به اینگونه است. باید کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته داوران باید رصد کنند و از مسموم شدن جو و وادار کردن داوران به اشتباه ممانعت به عمل بیاورند.


او گفت: من نمیدانم چه اتفاقی در آن صحنه رخ داده است. تاکنون چند پنالتی علیه ما گرفته شده که کارشناسان داوری اعلام کرده اند تصمیم داوران اشتباه بوده است و ما اعتراضی نکردیم. اکنون نیز نظری نمی دهم چون کارشناس داوری نیستم. حتی اگر داور به ضرر ما اعلام پنالتی می کرد، اعتراضی نمی کردیم. پیروزی به هر قیمتی نمی شود. هر توپی که به دست برخورد کند، خطای پنالتی نیست.

دیدگاه‌ها