کد خبر : 1733577 | 06 بهمن 1399 ساعت 17:40 | 122.5K بازدید | 18 دیدگاه

برای ما افراد ضعیف می‌گذارند و برای حریف نفرات اقتصادی

گل‌محمدی: رسول پناه پرسپولیس را با بولدوزر شخم زد

سرمربی پرسپولیس بعد از اولین شکست تیمش در لیگ بیستم، با حضور در نشست خبری به سوالات حول این مسابقه و عملکرد فنی تیمش پاسخ داد.

گل‌محمدی: رسول پناه پرسپولیس را با بولدوزر شخم زد

به گزارش "ورزش سه"، اولین شکست پرسپولیس در لیگ بیستم در جدال با آلومینیوم اراک شکل گرفت و یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط فنی این دیدار در تقابل با حریف پرداخت.

 

او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. حتی می توانستیم گل دوم را هم بزنیم و حریف روی دو ایستگاهی کل نود دقیقه استفاده کرد و روی دروازه ما آمد. متاسفانه هر دو بار هم روی ایستگاهی گل خوردیم. در زمینی که فوتبال بازی کردن سخت است و ضربات ایستگاهی تاثیرگذار است، بازیکنانم تلاش زیادی کردند اما به نتیجه نرسیدیم. باید بیشتر کار کنیم و حواس مان بیشتر روی کارمان باشد. یک سری مشکلات وجود دارد اما باید تمرکزمان روی کار و تمرینات باشد و انشاالله در ادامه نتایج بهتری بگیریم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا از محمد انصاری در ترکیب اصلی به جای کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی سود نبرده گفت: محمد هنوز شرایط بازی را ندارد و حداقل باید چند بازی تدارکاتی انجام بدهد. اینکه بخواهد در این بازی های سخت کار کند ریسک بالایی دارد. با خودش صحبت کردم و نمیخواهم این ریسک را انجام بدهم و خدای ناکرده دوباره مصدوم شود. متاسفانه دو بازیکن اصلی و تاثیرگذار را از دست دادیم با توجه به شرایطی که در بازی قبلی شکل دادند. اتفاقاتی که در گذشته رقم خورده یک سری تبعات برای ما داشته و متاسفانه شرایط به شکلی است که باید تحمل کنیم و سرسختانه به دنبال این باشیم که تمرکزمان را از دست ندهیم و راه را ادامه دهیم. مشکلات هست و باید با آن بجنگیم. هم در بحث مالی و هم اتفاقاتی که از گذشته رقم خورده باید به شکلی کار کنیم که این مسائل حل شود.

 

یحیی گل محمدی در واکنش به سوالی درباره اینکه آیا اکنون با رفتن مهدی رسول پناه، تمرکز او روی تیم خواهد بود و مشکلات حل شده است گفت: رفتن ایشان دیگر دردی از ما دوا نمی کند و ایشان چند ماه اینجا بودند اینقدر مشکلات شکل دادند که انگار با بولدوزر از روی تیم رد شده است. کسی هم از او سوالی نمی کند. متاسفانه امسال شرایطی برای پرسپولیس رقم زدند که نمی خواستند امسال تیم ما نتیجه بگیرد و پنجمین قهرمانی را به دست بیاوریم. تیمی که برای فوتبال و کشورمان آبرو کسب کرده اما بعد از رفتن به فینال اینقدر مشکل برای آن شکل بگیرد طبیعی نیست و معتقدم دست های زیادی در کار بود تا نگذارند این تیم راهش را ادامه دهد.

 

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: هیچکس هم نیست درباره این مسائل حرف بزند و توضیحی درباره آن تصمیمات که این مشکلات را شکل داده بدهد. بازیکنان ما یک به یک رفتند اما بیانیه دادند که رفتن بازیکن تاثیری ندارد و یک بیانیه چیپ دادند تا رفتار خودشان را توجیه کنند. بهرحال این مشکلات وجود داشته و تبعات آن در تیم اثر گذاشته است. باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکزمان روی کارمان باشد. با این وضعیت باید ادامه دهیم و حق نداریم نسبت به احساسات 40-50 میلیون هوادار بی تفاوت باشیم و باید آینده خوبی برای تیم شکل دهیم. باید تبعیض برای تیم ها قائل شویم. برای تیمی 5-4 فرد اقتصادی می گذارند که نمی گذارند آب در دل شان تکان بخورد و برای تیم ما هم یک سری افراد ضعیف گذاشتند که آمدند باشگاه را شخم زدند.

دیدگاه‌ها