کد خبر : 1733584 | 06 بهمن 1399 ساعت 17:49 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

خطیبی: موقعیت خاصی به پرسپولیس ندادیم

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که تیم او به خوبی پرسپولیس را کنترل کرد و موقعیتی به این تیم نداد.

خطیبی: موقعیت خاصی به پرسپولیس ندادیم

به گزارش ورزش سه، رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: ما تغییراتی در ترکیب داشتیم به دلیل این که نسبت به تیم حریف ارنج چیدیم. در شکل دفاعی بچه ها خوب عمل کردند و فکر کنم غیر از ایستگاهی که توپ تبدیل به گل شد، موقعیتی به حریف ندادیم. بعد روی دو موقعیت به گل رسیدیم و چند موقعیت هم داشتیم که تبدیل به گل نشد. ما سعی کردیم شکل دفاعی را در نیمه اول حفظ کنیم و برای نیمه دوم سعی کردیم سیستم را عوض کنیم و تقریبا ۲۰ دقیقه اول نیمه دوم این کار را به نحو احسن نتوانستیم انجام دهیم اما با نفراتی که آوردیم توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و می‌توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم.

 

وی افزود: در کل از شکل بازی تیمم راضی هستم و به بازیکنانم تبریک میگویم که با غیرت بازی کردند. یک تبریک هم به مردم اراک میگویم، بالاخره اولین بازی تاریخ این تیم با پرسپولیس بود که الحمدالله سربلند شدیم. این بازی برای ما تمام شد و ما از فردا کار روی بازی فردا را شروع میکنیم و امیدوارم که این روند با سیر صعودی را طی کنیم.

 

او درباره کنترل پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان ما خوب کار کردند، ما می‌دانستیم پرسپولیس بازیکنانی دارد که از کانال ها خوب اضافه میشوند و ما سعی کردیم این کانال ها را ببندیم تا موقعیت شوت و تک به تک به آن ها ندهیم.

 

سرمربی آلومینیوم درباره افت تیمش در نیمه دوم اظهار داشت: امروز اینجوری نبود و بازی سیرجان هم نیمه دوم عالی بودیم. می‌توانستیم در یک ربع آخر به گل هم برسیم و موقعیت خوب هم داشتیم. بازی ذوب آهن این اتفاق رخ داد و همینطور بازی استقلال چون تعویض های اجباری کار را خراب کرد.

 

خطیبی درباره آرامشش بعد از گل پرسپولیس گفت: دقیقه ۶ بود و هنوز ۸۴ دقیقه مانده بود. من به تیمم اعتماد داشتم.

دیدگاه‌ها