کد خبر : 1733586 | 06 بهمن 1399 ساعت 18:04 | 38.8K بازدید | 7 دیدگاه

آمار ناامیدکننده جلوی چشم بهترین زوج دفاعی

تیم فوتبال پرسپولیس در ۱۰ بازی نخست این فصل ۷ گل خورده است.

آمار ناامیدکننده جلوی چشم بهترین زوج دفاعی

به گزارش ورزش سه، باخت به آلومینیوم در روزی اتفاق افتاد که پرسپولیس دوباره ارنج عجیب و غریبی را داشت و این بار در غیاب دو مدافع اصلی، احسان حسینی جوان و مهدی شیری به عنوان مدافع مرکزی نقش آفرینی کردند. این در حالی است که گل‌محمدی در نیمه دوم یکی از هافبک دفاعی های خود را در این منطقه به کار برد و شاید انتظار می‌رفت که از انصاری هم در پست دفاع وسط بهره ببرد.

 

اما او ترجیح داد که ۹۰ دقیقه انصاری را در کنار سیدجلال حسینی پشت دروازه قرار دهد و از آن ها بخواهد تا خودشان را گرم کنند؛ دو بازیکنی که بهترین پیشرفت دفاعی پرسپولیس را رقم زدند.

 

پس از این که پرسپولیسی ها در لیگ پانزدهم ۳۴ گل خوردند، سکان خط دفاعی در اختیار سیدجلال و انصاری قرار گرفت و پرسپولیس در نیم فصل اول فقط ۱۵ گل خورده را ثبت کرد. تا پایان فصل نیز پرسپولیسی ها ۹ گل دیگر خوردند تا علاوه بر جام قهرمانی، عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود ثبت کرده باشند.

 

حالا اما سیدجلال حسینی با آسیب دیدگی مواجه شده و یحیی گل‌محمدی روی او ریسک نمی‌کند و انصاری هم باوجود بهبود، همچنان نیمکت نشین است. نسبت به آن فصل علاوه بر سیدجلال و انصاری، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، صادق محرمی و حسین ماهینی نیز حضور ندارند تا پرسپولیس یکی از ضعیف ترین فصول خود از نظر دفاعی را سپری کند.

 

دیدگاه‌ها