کد خبر : 1733587 | 06 بهمن 1399 ساعت 18:06 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازدید علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان

مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون ناشنوایان، در جریان آماده سازی تیم ملی بسکتبال قرار گرفت.

بازدید علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، امروز (دوشنبه) با حضور در محل فدراسیون بسکتبال در جریان آماده سازی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان، اعزامی به انتخابی المپیک قرار گرفت.

 

در این بازدید رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال، محمدرضا دهخدا رییس پیشین ورزش دانشگاهی نیز حضور داشتند.

 

در حاشیه این بازدید مهدی علی نژاد ضمن تشکر از زحمات مهران تیشه‌گران برای شکل گیری دوباره تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بعد از چند سال وقفه، افزود: امیدوارم این تیم با حضور موفق در انتخابی المپیک که خرداد سال آینده برگزار می‌شود به عنوان یکی از دو تیم آسیا به المپیک راه پیدا کند.

 

وی گفت: المپیک ناشنوایان رویداد مهمی است که آذر سال آینده در برزیل برگزار می شود، برای دستیابی به این موفقیت باید تلاش کرد. امیدوارم که بتوانید پرچم ایران را در انتخابی المپیک به اهتزاز درآورید.

 

معاون وزیر خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا این احتمال وجود دارد که مالزی میزبانی انتخابی المپیک را قبول نکند، هر چند ما پیشنهاد میزبانی را دادیم که امیدوارم سال آینده میزبانی به ایران داده شود.

 

در ادامه این بازدید مهران تیشه گران رییس فدراسیون ناشنوایان ضمن تشکر از حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان، افزود: با حمایت های خوب وزارت ورزش ما دغدغه‌ای برای آماده سازی تیم ملی بسکتبال نداریم و با انگیزه‌تر از قبل کار را پیش می‌بریم تا موفقیت حاصل شود.

 

وی همچنین از رامین طباطبایی و محمدرضا دهخدا رییس پیشین فدراسیون ورزش دانشگاهی به خاطر حمایت همه جانبه از تیم بسکتبال ناشنوایان تشکر و قدردانی کرد.

 

تیشه گران در پایان تاکید کرد: امیدوارم با حمایت‌های خوبی که از تیم بسکتبال ناشنوایان صورت می‌گیرد، این تیم با عملکرد موفق خود در آسیا برای اولین بار به المپیک راه پیدا کند.

 

این تیم خرداد سال آینده برای کسب سهمیه المپیک ناشنوایان در مسابقات انتخابی شرکت خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها