کد خبر : 1733610 | 06 بهمن 1399 ساعت 19:43 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

بعد گل تساوی دوباره جنگیدیم و موقعیت ساختیم؛

نویدکیا: وقت‌کشی و بحث برای جهان سومی‌هاست نه من

محرم نویدکیا پس از پیروزی سرنوشت ساز تیمش در مقابل نفت آبادان که این تیم را در پایان هفته دوازدهم صدرنشین کرد، به تمجید از عملکرد شاگردانش پس از دریافت گل تساوی پرداخت.

نویدکیا: وقت‌کشی و بحث برای جهان سومی‌هاست نه من

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی 2 بر 1 تیمش مقابل نفت آبادان که با گل دقایق پایانی مهدی زاده به دست آمد، گفت: می‌خواهم به دو نکته اشاره کنم. از رئیس کارخانه سپاهان یعنی مهندس عظیمیان بابت حمایت‌های ویژه‌اش از تیم تشکر می‌کنم. از او می‌خواهم تا جایی که می‌شود، مانند سال‌های گذشته تا حد توان و تا جایی که می‌تواند از سپاهان حمایت کند تا در راه خود جلو برویم. پیش از بازی هواداران خیلی خوب صنعت نفت را دیدم که خیلی محبت داشتند و تیم سپاهان و ما را تشویق کردند. از آنها تشکر می‌کنم.


وی درباره بازی گفت: در بهترین زمان ممکن و اوایل بازی به گل رسیدیم. این یک حسن خیلی خوب داشت و یک نیمه در کار دفاعی خیلی خوب عمل کردیم. ما بعد از گل‌مان کمی عقب‌نشینی کردیم که طبیعی بود. فکر می‌کنم دفاع کردن هم یک نوع هنر است که در نیمه اول خیلی خوب آن را انجام دادیم. البته در نیمه دوم فشار صنعت نفت خیلی بیشتر شد و به گل رسید.

 


بخش بعدی صحبت های نویدکیا در رابطه با نمایش های نفت آبادان در خانه بود و اضافه کرد: این نکته برای من خیلی مهم‌تر است. در آبادان که تاکنون هیچ تیمی یک مساوی هم نگرفته. بازیکنانم اینقدر با تمام وجود تلاش می‌کنند و وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند؛ بعد بازی یک - یک می‌شود و تیم دوباره موقعیت می‌سازد. اینها نکات مثبت سپاهان در آبادان بود. پس از تساوی یک - یک هم به بازی برگشتیم. واقعاً از صمیم قلب به بازیکنانم خسته نباشید و به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم. 

 
نویدکیا در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که گفت سپاهان در این مسابقه وقت‌کشی کرد و محمدرضا خلعتبری هم یک سوم زمان بازی را گرفت، اینطور واکنش نشان داد: من شما را درک می‌کنم. صنعت نفت تیم شماست و آن را دوست دارید. شاید احساساتی هم صحبت کنید. من مخالف این سبک بازی هستم و خلعتبری در نیمه اول، دو بار مصدوم شد. پزشکان یک بار به زمین رفتند و در نیمه دوم می‌خواستیم خلعتبری را تعویض کنیم، اما خودش گفت می‌تواند به بازی ادامه دهد. بعد از آغاز بازی در نیمه دوم، خلعتبری در دقیقه 48 مسابقه دستش را بلند کرد و تعویض شد. یعنی مشکلی برای او ایجاد شده است. یک بار هم شایان مصلح روی زمین افتاد که کتفش مشکل داشت. باید به اصفهان برویم تا ببینیم وضعیت او چگونه است. من این سبک بازی را دوست ندارم و مطمئن باشید اگر بازیکنانم روی زمین افتاده‌اند، حتماً آسیب دیده‌اند. وقت‌کشی نه در سبک فوتبال من است و نه این شیوه را دوست دارم. من مخالف اینگونه سبک‌ها هستم. فکر می‌کنم این سبک بازی متعلق به فوتبال جهان سومی و تیم‌هایی است که برنامه‌ای ندارند. اینکه خودتان را روی زمین بیندازید، با داور بحث کنید و نیمکت‌ها با هم بحث کنند. این شیوه را دوست ندارم و امکان ندارد بازیکنانم چنین کاری انجام دهند. امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد؛ حتی زمانی که ورزش می‌کردم، دنبال چنین مسائلی نبودم. امکان ندارد بازیکنم خودش را روی زمین بیندازد و دکتر به زمین بیاید.

دیدگاه‌ها