کد خبر : 1733614 | 06 بهمن 1399 ساعت 19:55 | 81.7K بازدید | 0 دیدگاه

هفت دقیقه برای سقوط قلعه سیدسیروس

سروش، محرم تیم نویدکیاست (عکس)

دقیقه 83 تابلوی تعویض و ورود دیرهنگام سروش رفیعی به زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان.

سروش، محرم تیم نویدکیاست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بازیساز سپاهان امروز خیلی دیرتر از حد انتظار به میدان آمد. درست در زمانی که نفت آبادان با ضربه شریعت زاده بازی را به تساوی کشانده بود و با در اختیار گرفتن نبض بازی، هر لحظه بیم آن می رفت دروازه پیام نیازمند و سپاهان برای بار دوم فرو بریزد.

 

اما هفت دقیقه مانده به پایان بازی، محرم نویدکیا دو بازیکن تازه نفس را به بازی فرستاد؛ سروش رفیعی و عزت الله پورقاز به جای سجاد شهباززاده و امید نورافکن. دو تعویضی که روند بازی را کاملا تغییر داد.

 

1565972

 

هنوز چیزی از ورود سروش رفیعی به زمین نگذشته بود که او در پشت محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی زیر طاقی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما واکنش فلاح زاده دروازه بان نفت توپ را به کرنر فرستاد تا خطر برای لحظاتی از دروازه نفتی‌ها دور شود. اما رفیعی سریع خودش را به نقطه کرنر سمت راست رساند و با کاشتن توپ روی منطقه خط کشی کرنر ضربه را به روی دروازه نفت ارسال کرد. توپی که ضرب زیادی نداشت اما کات و پیچش آن شریعت زاده بازیکن جوان و گلزن نفت را در دفع توپ دچار اشتباه کرد تا او به جای فرستادن توپ به سمت زمین سپاهان، به زیر توپ بزند و توپی که قوس گرفته بود چند متر این طرفتر روی سر مهدی زاده فرود بیاید و او با ضربه سر در دقیقه 89 گلی عجیب وارد دروازه نفت آبادان کند.

 

1513720

 

گلی که با یک واسطه و ارفاق نام سروش رفیعی را در صدر پاسورهای لیگ برتر قرار می دهد، اگرچه ضربه او مستقیما به گلزن نرسید و بنابراین نمی توان یک پاس گل دیگر به نام هافبک باتجربه سپاهان ثبت کرد. رفیعی البته دو دقیقه قبل روی یک اورلپ عزت پورقاز را صاحب موقعیت شوتزنی کرده بود که ضربه پورقاز از روی محوطه شش قدم به بیرون رفته بود.

 

با این گل سپاهان که گل اول مسابقه را توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسانده بود در نهایت سه امتیاز بازی را به دست آورده بود و حالا با 22 امتیاز با عبور از نفت آبادان در رتبه دوم و هم امتیاز با استقلال صدرنشین، این فرصت را دارد تا شرایط خود را در جدول لیگ از این هم بهتر کند.

 

1565971

 

بردی که امضای هافبک نورآبادی سپاهان را با خود داشت. بازیکنی که امسال با جا افتادن در ترکیب زردپوشان لیگ، دوباره نشانه های همان سروش درخشان گذشته را به خاطر می آورد. بازیکنی که نیم فصل گذشته با اصرار امیر قلعه نویی پیراهن سپاهان را بر تن کرد و حالا برای محرم نویدکیا می‌درخشد.

دیدگاه‌ها