کد خبر : 1733615 | 06 بهمن 1399 ساعت 19:59 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: تا می توانید از کاوانی یاد بگیرید

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به تمجید از ادینسون کاوانی پرداخته است.

سولسشر: تا می توانید از کاوانی یاد بگیرید


به گزارش "ورزش سه"، کاوانی که در تابستان سال گذشته و به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن راهی منچستریونایتد شد، در همین مدت کوتاه عملکرد درخشانی داشته و به یکی از بازیکنان محبوب هواداران یونایتد تبدیل شده است. اوله گونار سولسشر به ستاره های جوان بخش هجومی تیمش توصیه کرد در این فرصت تا می توانند تلاش کنند نکات مختلفی از این ستاره گلزن و اروگوئه ای بیاموزند.

 

1564567

 

اوله گونار سولسشر گفت: "بازیکنانی چون آنتونی مارسیال، مارکوس راشفورد، میسون گرینوود و دنی جیمز، همه مهاجمان یونایتد باید از فرصتی که ادینسون در کنار ماست بهره برده و بهترین نتیجه را بگیرند. مهاجمان یونایتد باید از مدل تحرک و جنب و جوش کاوانی، نگرش و طرز تفکر این بازیکن و میل شدید او به کسب پیروزی و موفقیت درس بگیرند.

 

کاوانی یکی از سخت کوش ترین مهاجمان نوک و البته همچنین یکی از باهوش ترین بازیکنان است. حرکات کاوانی در داخل محوطه بسیار موثر و خوب است. او همیشه به سمت دروازه بوده و موارد زیادی وجود دارد که بازیکنان که می توانند از کاوانی بیاموزند. به میزان آمادگی جسمانی و شرایط ادینسون کاوانی نگاه کنید. نباید فراموش کرد او ماه آینده 34 ساله می شود و ببینید او چگونه از خودش مراقبت می کند."

دیدگاه‌ها