کد خبر : 1733628 | 06 بهمن 1399 ساعت 20:48 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

پدری:

بارسا همان جایی است که می خواستم در آن باشم

پدری گونزالس، پدیده جوان بارسلونا می گوید خیلی زود با شرایط حضور در این تیم سازگار شده است.

بارسا همان جایی است که می خواستم در آن باشم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از روی کار آمدن رونالد کومان، این سرمربی هلندی تمایل زیادی برای استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب بارسلونا نشان داده است. یکی از این ستاره های جوانی که اتفاقاً توانسته نمایش های قابل قبولی را از خود ارائه دهد و با بازیکنانی نظیر لیونل مسی و فرانک دی یونگ به خوبی هماهنگ شود، پدری گونزالس بوده است.

 

پدری اکنون در یک گفت و گو صحبت های جالبی را مطرح کرده است. پدیده جوان بارسا گفت: " از روز اول من به خوبی با همه چیز هماهنگ شدم چرا که در باشگاهی هستم که می‌خواستم آنجا باشم. وقتی شما در کنار بازیکنان خوبی حضور داشته باشید طبیعتاً یادگیری و انجام امور راحت تر خواهد بود.

 

من باید روی آن چیزی که دوست دارم تمرکز کنم. روز به روز پیشرفت کنم و از همه عواملی که باعث حواس‌پرتی ام می‌شود، پرهیز کنم."

 

 

1544607

 

 

گفتنی است عملکرد پدری 18 ساله به قدری در ترکیب بارسلونا خوب بوده که بسیاری معتقد هستند در صورت جدایی لیونل مسی در تابستان او می تواند تا حدودی وظیفه جانشینی فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا را برعهده بگیرد؛ موضوعی که اخیراً ریوالدو به آن واکنش نشان داده و گفته بود که نباید این فشار در این سن و سال به پدری وارد شود."

دیدگاه‌ها