کد خبر : 1733645 | 06 بهمن 1399 ساعت 22:45 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: برابر میلان فقط برای صعود بازی می کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می‌گوید تیمش با هدف صعود به مرحله بعدی کوپا ایتالیا پا به دیدار فردا شب مقابل میلان می گذارد.

کونته: برابر میلان فقط برای صعود بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و میلان فردا شب در چهارچوب دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری که به طور قطع از جذابیت های بالایی برخوردار خواهد بود چرا که دو تیم در فرم خوبی به سر می بردند. همچنین برنده بازی فردا شب در دیدار نیمه نهایی به مصاف تیم پیروز بازی یوونتوس و اسپال خواهد رفت.

 

 

1566009

 

 

آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری پیش از بازی فردای تیمش مقابل میلان گفت: " ما برای صعود بازی می‌کنیم و به این رقابت‌ها احترام می گذاریم. ما در آخرین دربی توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و فکر می‌کنم که در بازی فردا باید با تجربه تر عمل کنیم و قاطعیت بیشتری از خود به نمایش بگذاریم."

 

آنتونیو کونته همچنین در آستانه دیدار فردا به برخی انتقادات که نسبت به روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز مطرح می شود نیز واکنش نشان داد و به دفاع از این دو ستاره خط حمله خود پرداخت. کونته در این باره گفت: " اینگونه نیست که لائوتارو و لوکاکو از خود فداکاری نشان ندهند. گاهی اوقات یک مهاجم می تواند خوش شانس باشد و در برخی موارد دیگر اینگونه نیست."

 

 

1501299

دیدگاه‌ها