کد خبر : 1733684 | 07 بهمن 1399 ساعت 09:26 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

زارع: مسئول این شکست خود من هستم

برای سومین هفته متوالی شاگردان مازیار زارع در کسب پیروزی ناکام بودند تا ملوان از کورس رقابت مدعیان در صدر جدول کمی فاصله بگیرد.

زارع: مسئول این شکست خود من هستم 

به گزارش "ورزش سه" ، دو شکست و یک تساوی کارنامه ملوانی‌ها در سه تقابل اخیر آن‌ها در لیگ یک بوده که باعث شده تا شاگردان زارع در جدول رده‌بندی لیگ سقوط آزاد تجربه کرده و از رتبه دوم به جایگاه نهم سقوط کنند؛ شکست روز گذشته ملوان مقابل شهرداری آستارا در دربی گیلان رخ داد اما سرمربی جوان ملوانی‎ها از عملکرد بازیکنان تیمش راضی بود و ابراز امیدواری کرد تا با یکدلی مجموعه ملوان، بازگشت دوباره قوی سپید به لیگ برتر رخ بدهد.

 

زارع پس از شکست مقابل شهرداری آستارا درباره عملکرد تیمش گفت: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم چون نیمه اول برتری با تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا بود که این تیم توانست در این نیمه دو گل به ثمر برساند؛ اما در نیمه دوم تیم ما بسیار برتر از حریف خود ظاهر شد ولی در نهایت نتوانستیم از این برتری و از فرصت‌های به دست‌آمده استفاده مناسب ببریم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

 

سرمربی ملوان با عذرخواهی از مردم انزلی بابت شکست در دربی گیلان گفت: به هرحال در این دیدار شکست خوردیم و به طور حتم اگر در نیمه دوم از فرصت‌های خود استفاده مناسب می‌بردیم، نتیجه غیر از این رقم می خورد ولی با این وجود به مردم بندر آستارا بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و از مردم بندرانزلی نیز بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.


مازیار زارع با ابراز امیدواری از بازگشت دوباره ملوان به لیگ برتر گفت: هم اینک همه ارکان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان ملوان بندرانزلی برای کسب نتایج مطلوب و صعود به لیگ برتر سعی و تلاش می‌کنند و همه زحمت می‌کشند تا نتایج خوبی کسب شود اما من خود را مسبب این شکست می‌دانم و این باخت را به گردن می‌گیرم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم از فرصت‌های به دست آماده نهایت استفاده را ببریم و با کسب نتایج قابل قبول، هواداران خود را شاد و در نهایت نیز به لیگ برتر صعود کنیم.

دیدگاه‌ها