کد خبر : 1733689 | 07 بهمن 1399 ساعت 09:42 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تیمی خوب؛ دلیل صدرنشینی مس کرمان

مس کرمان با هوادار که در صدر جدول لیگ یک قرار دارد هم امتیاز بوده اما به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول ایستاده است.

دفاع تیمی خوب؛ دلیل صدرنشینی مس کرمان 

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک یکی از دلایل موفقیت تیم مس کرمان در فصل جاری بازی ها دفاع تیمی خوب کرمانی ها بوده است. آنها در 11 بازی 5 گل خورده اند و صاحب بهترین خط دفاعی لیگ یک هستند. این موفقیت را نمی شود تنها به دروازه بان و بازیکنانی که خط دفاعی تیم به میدان می روند ربط داد؛ بله آنها بیشترین نقش را در کم گل خوردن تیم داشته اند اما هافبک ها و حتی مهاجمان هم به شکل گیری این موفقیت کمک کرده اند. در فوتبال امروز دروازه بان که بازی را شروع می کند اولین مهاجم و مهاجم اولین مدافع بشمار می رود. 

 

مس کرمان که فصل گذشته تنها به خاطر یک گل از صعود به لیگ برتر باز ماند این فصل ارایه گر بازی های بهتری در برابر حریفان است. بازی های اقتصادی. چرا که به خوبی می داند امتیاز است که در نهایت موجب صعود تیم به لیگ برتر می شود. کم گل خوردن بهانه خوبی برای رسیدن به سه امتیاز بازی است با گل هایی که پیمان میری می زند. رضا مهاجری سرمربی مس کرمان آخرین بار تیم سیاه جامگان را به لیگ برتر رهنمون کرده بود و حالا می کوشد این کار را با تیم مس کرمان انجام دهد که این یک ماموریت بزرگ برای او بشمار می رود.

دیدگاه‌ها