کد خبر : 1733695 | 07 بهمن 1399 ساعت 10:03 | 20.5K بازدید | 2 دیدگاه

نیمکت پرسپولیس؛ بدون فرشته نجات (عکس)

شاگردان گل‌محمدی که برای صعود در جدول به برد نیاز داشتند تمام ۳ امتیاز را در اراک گذاشتند تا کارشان پیچیده تر از همیشه شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها عادت داشتند که حتی در روزهای ناکامی نیز با یک تعویض به مسابقه برگردند و به پیروزی برسند اما در دیدار با آلومینیوم این اتفاق رخ نداد.

 

در زمانی که بازی برای پرسپولیسی ها گره خورده بود، روی نیمکت این تیم هم بازیکنی وجود نداشت تا در نقش ناجی ظاهر شود تا اراکی ها ارزشمند ترین ۳ امتیاز فصل‌شان را به دست آورند.

 

1566076

 

یحیی گلمحمدی در این دیدار ۴ تعویض انجام داد. آرمان رمضانی، مهدی مهدیخانی و علی شجاعی ۳ خرید جدید پرسپولیس در حالی وارد زمین شدند که نمایش مثبتی ارائه نکردند. امید عالیشاه کاپیتان تکنیکی قرمزها هم پس از ورود روز کم فروغی داشت و هدف های یحیی از هر ۴ تعویضش بی نتیجه ماند.

 

نگاه به آمار دو مهاجمی که سرمربی پرسپولیس برای تغییر نتیجه و در زمانی که تیم عقب بود هم نشان می‌دهد که آن ها در دوئل های یک در مقابل یک اغلب ناکام بودند. آرمان رمضانی با احتساب وقت های اضافی ۲۲ دقیقه فرصت بازی داشت و بار دیگر فرصت خوبی را برای اثبات توانایی هایش از دست داد. مهاجم نوکی که فقط یک پاس و یک دفع توپ داشت و از ۴ نبرد هوایی خود در دوتای آن ها ناکام بود.  مهدیخانی آخرین خرید فصل سرخ ها نیز همزمان با رمضانی وارد بازی شد و در آن دقایق حساس دو توپ را لو داد و فقط دو پاسش به مقصد رسید؛ آن ها حتی یک شوت به دروازه هم نداشتند تا با نمایشی ناامیدکننده زمین را ترک کنند.

 

1566075

دیدگاه‌ها