کد خبر : 1733727 | 07 بهمن 1399 ساعت 12:09 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد منفی شاگردان اخباری؛

ماشین‌سازی؛ فعلا ضعیف‌ترین تیم ادوار لیگ برتر

شکست مقابل فولاد باعث شد تا ضعیف‌ترین عملکرد یک تیم تا پایان هفته دوازدهم در ادوار لیگ برتر به نام شاگردان سعید اخباری در ماشین‌سازی ثبت شود.

به گزارش "ورزش سه" برخلاف فصول گذشته که ماشین‌سازی یکی از تیم‌های جان‌سخت مقابل مدعیان لیگ بود، در لیگ سبزپوشان تبریزی به تیمی از پیش باخته بدل شدند و هنوز در رویای کسب اولین برد خود هستند؛ آن‌ها روز گذشته نیز در دوئل خانگی با فولاد، خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند و موفق به جبران آن نشدند تا بار دیگر در حسرت پیروزی بمانند و حتی یک امتیاز هم از مصاف با شاگردان نکو برای آن‌ها عاید نشود و با 4 امتیاز همچنان در قعر جدول لیگ برتر قرار داشته باشند.

 

ماشین‌سازی فصل را با هدایت وحید بیاتلو آغاز کرد و پس از نتایج ضعیف او، بیاتلو از سمت خود کنار رفت و نوبت به سرمربیگری اخباری رسید؛ سعید اخباری جوان هم نتوانسته گره از کار این تیم باز کند و حالا با شکست روز گذشته، ماشین‌سازی به ضعیف‌ترین تیم ادوار لیگ برتر پس از گذشته 12 هفته بدل شد، چرا که آن‌ها توانسته‌اند از 36 امتیاز ممکن تنها 4 امتیاز را کسب کنند.

 

پیش از این، رکورد ضعیف‌ترین تیم در اختیار استقلال اهواز لیگ پانزدهم بود اما نمایش‌های ناامید کننده و ضعیف ماشین‌سازی باعث شد تا آن‌ها نیز این رکورد منفی را از آبی‌پوشان اهوازی بگیرند و حالا نام خود را به عنوان ضعیف‌ترین در تاریخچه لیگ برتر به ثبت رسانند.

 

1566153

دیدگاه‌ها