کد خبر : 1733733 | 07 بهمن 1399 ساعت 12:51 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مگوایر: رختکن منچستریونایتد، لیدرهای زیادی دارد

هری مگوایر، کاپیتان شیاطین سرخ، با ستایش از این تیم، پاسخ انتقادات به مشکل رهبری در این تیم را داد.

مگوایر: رختکن منچستریونایتد، لیدرهای زیادی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر از بستن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد بر بازو خوشحال است و پس از یک نیم فصل بسیار قوی و صدرنشینی در لیگ برتر، اکنون دارد رویایش را زندگی می کند.

او در پاسخ به انتقاداتی که از رهبری منچستریوناتید می شود، ادعا کرد که دارد با بهترین گروه بازیکنانی که در عمرش دیده کار می کند.

 

منچستریونایتد فصل 21-2020 را خوب آغاز نکرد و در ابتدا سوالاتی راجع به صلاحیت مگوایر برای کاپیتانی شیاطین سرخ مطرح شده بود.

بسیاری برونو فرناندز را تنها ستاره منچستریونایتد می دانستد و از سولسشر، سرمربی این تیم، می خواستند که روی بازیکنان باتجربه تری سرمایه گذاری کند.

اکنون اما با صدرنشینی یونایتد در لیگ برتر، بهترین پاسخ به منتقدان این تیم داده شده و مگوایر تاکید می کند که در منچستریونایتد در سرتاسر زمین بازی رهبران مختلفی وجود دارند.

 

1566162

 

هری مگوایر گفت: "به نظرم گاهی در رسانه ها حرف هایی راجع به قدرت رهبری در این تیم زده شد، اما بدون شک این بهترین گروه رهبری بوده که من در این باشگاه با آن سر و کار داشته ام.

ما در رختکن رهبران زیادی داریم، بازیکنان باتجربه و حرفه ای. برای لیدر بودن و رهبری لازم نیست حتما یک حرفه ای باتجربه باشی. مثلا برونو هست که آمد و تاثیر زیادی روی این تیم گذاشت، هم از نظر نتیجه گیری و هم بیرون از زمین. روحیه او فوق العاده است و وقتی روحیه بالا و قدرت ذهنی فوق العاده ای داشته باشید این روی بقیه هم تاثیر می گذارد، روحیه و ذهنیت برد.

نمانیا ماتیچ، خوان ماتا، داوید دخیا... اینها خیلی وقت است که عضو این باشگاه هستند و بدون شک ما لیدرهای زیادی در رختکن داریم."

 

با این وجود مگوایر 27 ساله همچنان کسی است که بازوبند شیاطین سرخ را بر بازو می بندد و هر چند این بازیکن کم کم به این نقش عادت کرده، اما همچنان کاپیتانی در منچستریونایتد را یک امتیاز بسیار بزرگ می داند.

 

مگوایر راجع به زمانی که در ژانویه 2020 سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، بازوبند را به او داد نیز صحبت کرده است. او گفت: "سولسشر فقط مرا کنار کشید و گفت "ببین می خواهم تو را کاپیتان این تیم کنم".

این لحظه فوق العاده ای برای من بود. افتخار بزرگی است که برای این باشگاه بازی کنی، چه برسد به اینکه کاپیتان تیم باشی و پیشاپیش بچه ها پا به چمن اولدترافورد بگذاری.

 

این افتخاری بسیار عظیم و امتیازی بزرگ است. البته خیلی زودتر از چیزی که می خواستم اتفاق افتاد."

دیدگاه‌ها