کد خبر : 1733736 | 07 بهمن 1399 ساعت 13:30 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگوی جذاب با فراز، پس از یک روز ویژه

مهاجم مس رفسنجان می‌گوید که شباهت خوشحالی او به لیونل مسی با برنامه نبود و او در لحظه تصمیم گرفت که این کار را انجام دهد.

گفتگوی جذاب با فراز، پس از یک روز ویژه

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی ستاره خط حمله مس رفسنجان درخصوص دیدار با پیکان و گلزنی اش در این بازی گفت: روز تولدم یکی از بهترین روزهای فوتبالی ام؛ اول برای تیم خودم خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و شرایطمان در جدول را بهبود ببخشیم. من این پتانسیل را در تیم خودمان می‌بینم که جزو 4-5 تیم بالای جدول باشیم.

 

مهاجم مس رفسنجان درباره شادی عجیب و غریبش و درآوردن پیراهن پس از گلزنی به پیکان گفت: برای آن شادی گل هیچ تمرین و فکری نداشتم. در لحظه آن تصمیم را گرفتم که چنین خوشحالی ای را انجام دهم. خوشحالی ام شبیه به مسی بود اما رونالدو را بیشتر دوست دارم.

فراز امامعلی با اشاره به جدایی اش از پیکان اظهار داشت: اول باید بگویم که من فوتبالم را مدیون پیکان هستم، هرچه در فوتبالم دارم از تیم پیکان است. از 8 سالگی در آکادمی این باشگاه بزرگ شدم و یک ذره دلخورم. شاید مردم ندانند که قبل بازی ها اتفاقاتی رخ داد که توقع نداشتم از پیکان. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

 

او در پایان راجع به استارت گلزنی اش گفت: هفته های اول برایم خیلی سخت بود. اما جا دارد از دوستان خوبم و هم تیمی های خوبم تشکر کنم. بچه ها و کادرفنی پای من ایستادند و به من اعتقاد داشتند، من این را فهمیدم و آن ها من را بزرگ کردند. خوشحالم که این موتور گلزنی را روشن کردم و امیدوارم هیچ وقت خاموش نشود.

دیدگاه‌ها