کد خبر : 1733740 | 07 بهمن 1399 ساعت 13:37 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیک نفس- آبشک، رهبران میانه زمین برای برد

نکونام برای انتخاب هافبک دفاعی در چینش 4-2-3-1 محبوبش، گزینه‌های باتجربه و‌ جوانی را در لیستش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فولادخوزستان روز گذشته موفق شد در تبریز برابر ماشین‌سازی به پیروزی برسد و در جدول لیگ برتر به رتبه پنجم و با اختلاف 4 امتیازی صدر جدول برسد. شاگردان نکونام پس از ده بازی متوالی که در خارج از خانه پیروز نشده بودند، این برد را جشن گرفتند تا طلسم نبردن‌هایشان بشکند.

 

1566174

 

محمد زبیر نیک‌نفس و محمد آبشک دو هافبک دفاعی تیم فولاد در این دیدار بودند که البته عملکرد خوبی را توانستند در میانه میدان به نمایش بگذارند. نیک‌نفس که پس از نیم‌فصل حضور در ذوب‌آهن، نیم‌فصل زمستانی فصل قبل به فولاد پیوسته، در طول مدتش توانسته عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد. وی روز گذشته در میانه زمین عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و با استفاده از قدرت بدنی بالایش در میانه زمین،‌ مانع از بازی‌سازی و شوت‌های ناگهانی تیم حریف شد.

 

 

1566175

 

محمد آبشک زوج نیک‌نفس در این دیدار نیز، نمایش خوبی داشت و نمره قبولی گرفت. البته فولاد در این پست، احمد عبدالله زاده و محمد میری دو‌هافبک دفاعی جنگنده را نیز در ترکیب خود دارند و قطعا حضور این چهار بازیکن، دست نکونام را برای انتخاب زوج پستی که خودش در آن از بهترین‌های تاریخ فوتبال ایران بود، باز می‌گذارد. عارف غلام‌پور و امید صیدالی دو هافبک دفاعی جوانی هستند که باید برای رسیدن به ترکیب همچنان تلاش کنند و روی کارشان متمرکز شوند. حضور این بازیکنان باتجربه و البته بعضاً جوان، دست نکونام را برای انتخاب دو‌هافبک دفاعی در ترکیب 4-2-3-1 محبوبش را باز می‌گذارد.

دیدگاه‌ها