کد خبر : 1733743 | 07 بهمن 1399 ساعت 13:38 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

برونو فرناندز: بازنده بدی هستم!

ستاره منچستریونایتد می گوید که بازنده بدی است و تا بالا بردن جام قهرمانی در منچستریونایتد، شکست را قبول نخواهد کرد.

برونو فرناندز: بازنده بدی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی شیاطین سرخ مصمم است که با این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد و تایید کرده که بازنده بدی است و تا زمانی که منچستریونایتد به تک تک جام های قهرمانی ممکن نرسد، از پا نخواهد نشست.

 

منچستریونایتد این فصل در پی کسب هر سه جام انگلیس است و تاکنون در این راه موفق بوده است.

اکنون چهار سال از زمانی که مورینیو توانست در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد این تیم را به قهرمانی لیگ اروپا، جام اتحادیه انگلیس و سوپر جام برساند و شادی را به اولدترافورد بیاورد، گذشته است.

 

اکنون اوله گنار سولسشر روی نیمکت یونایتد وظیفه بازگردانندن این تیم به شکوه گذشته را بر عهده دارد و با فرصتی که باشگاه به او داده، به نظر می رسد که دارد به آرامی ورق را برای یونایتد بر  می گرداند.

 

1566179

 

فرناندز این روزها ستاره یونایتد در زمین است. این بازی ساز 26 ساله، پنهان نمی کند که به انگلیس رفته تا به فهرست افتخاراتش در جهان فوتبال بیفزاید و با شخصیت به شدت رقابت جویی که دارد، مصمم است که انتظارات خود را برآورده کند.

 

برونو فرناندز گفت: "من به این باشگاه آمدم چرا که می دانستم این تیمی است که می خواهد همه چیز را ببرد و روحیه من و مدل زندگی من و فوتبالم نیز فقط راجع به بردن است.

باید اعتماد به نفس داشته باشی. باید به هم تیمی هایت اعتماد کنی، باید به خودت اعتماد داشته باشی و باید باور داشته باشی.

و من تا آخرین لحظه ای که ممکن باشد، باور خواهم داشت. مثلا وقتی ببینم یک نفر دیگر جام را بالای سر می برد، باورم را از دست خواهم داد.

من همیشه این شکلی بوده ام. دوست ندارم ببازم، روحیه من بیشتر این شکلی است که دوست ندارم ببازم. باختن برای من موضوعی عادی نیست و نیروی ذهن و روحیه ام از اینجا می آید.

هر چه که هست، من وقتی با دوستانم بازی می کنم، با برادرم یا همسایه ام بازی می کنم، هیچوقت نمی خواهم ببازم. می خواهم هر بار پیروز شوم، این روحیه در تمام زندگی ام با من خواهد بود."

 

برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد هر چه بتواند برای بردن و رسیدن به قهرمانی می کند، اما اخیرا نگرانی هایی راجع به خستگی و افت بازیکنان یونایتد ایجاد شده است.

فرناندز در بازی برابر لیورپول در چارچوب FA Cup، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، اما سپی به زمین رفت تا با ضربه آزاد خیره کنند هاش، گل پیروزی یونایتد را به ثمر برساند.

 

1566180

 

فرناندز دراین باره افزود: " خستگی؟ من 26 سال دارم و نمی توانم خسته شوم! اگر الان خسته شوم وقتی 30-32 ساله شدم دیگر نمی توانم بازی کنم! نه من خسته نیستم.

البته سرمربی می داند که چه چیزی برای تیم بهتر است و او تصمیم گرفت که دانی فن دبیک را بازی دهد تا کمی تازگی و طراوت به تیم اضافه کند.

به نظرم تصمیم خوبی بود چرا که دانی خیلی خوب تمرین می کند، او بازیکن مهمی برای ما بوده و در آینده مهمتر هم خواهد شد."

دیدگاه‌ها