کد خبر : 1733758 | 07 بهمن 1399 ساعت 15:00 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دانیال با پاس گل به دفاع راست (عکس)

روز گذشته بار دیگر دانیال اسماعیلی در پست دفاع راست بازی کرد و خیلی زود توانست ارسال کننده پاس گل اول این تیم برای سجاد شهباززاده باشد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تغییرات غیر منتظره که روز گذشته در ترکیب سپاهان شاهدش بودیم، نیمکت نشینی مرتضی منصوری و حضور دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی تیم بود. منصوری در بازی های گذشته عملکرد خوبی هم در بخش هجومی ارائه کرده بود و هم در بخش دفاعی یکی از بازیکنان جنگنده تیم به شمار می رفت ولی این تصمیم محرم بود که پس از مدت ها اسماعیلی فر به دفاع راست بازگردد.


دانیال در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و همینطور بازی ابتدایی فصل برابر گل گهر در ترکیب اصلی و در پست دفاع راست بازی می کرد ولی از هفته دوم جای خود را به مرتضی منصوری داد و این بازیکن با نمایش خوبی که داشت سبب شد بازیکن فصل گذشته ذوب آهن به یک بازیکن تعویضی بدل شود و بیشتر در دقایق پایانی بازی به عنوان یک هافبک هجومی وارد زمین می شد.

 

1566225


در بازی برابر نفت آبادان اما دانیال در پست دفاع راست بازی کرد و هنوز چند دقیقه از بازی سپری نشده بود که با ارسال خود زمینه ساز گل اول بازی با ضربه زیبای سجاد شهباززاده شد؛ این عملکرد حالا رقابت در سمت راست خط دفاعی طلایی پوشان را بیشتر خواهد کرد و دست محرم را برای بازی های سرنوشت ساز پیش رو بازتر می‌‎کند.
عکس ها از یاسر جمالی

 

دیدگاه‌ها