کد خبر : 1733761 | 07 بهمن 1399 ساعت 14:41 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

روز سرنوشت ساز برای تنها خرید زمستانی بارسا (عکس)

انتقال اریک گارسیا به بارسا که هفته گذشته از سوی سران باشگاه منتفی اعلام شده بود، ممکن است امروز نهایی شود.

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا در سال 2017 کاتالونیا را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست. این مدافع اسپانیایی طی ماه‌های گذشته به هدف اصلی باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تبدیل شده و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که بلوگرانا قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی خود به نوکمپ بیاورد.

 

 

1566191

 

 

از طرف دیگر قرارداد گارسیا با منچسترسیتی تنها تا  پایان فصل جاری اعتبار دارد و مشخص شده که خود این بازیکن نیز هیچ علاقه ای به ماندن در جمع سیتیزن ها ندارد و به نوعی خواهان حضور در بارسلوناست؛ موضوعی که چندی پیش به تایید سرمربی سیتی یعنی پپ گواردیولا نیز رسیده بود.

 پپ پس از پیروزی سیتی بر چلتنهام در جام حذفی یک بار دیگر تایید کرد که گارسیا تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد و جدایی اش قطعی خواهد بود. او نسبت به ادامه حضور گارسیا کاملا بدبین است و این خبری بسیار خوب برای بارسا محسوب می شود.

 

 

1562764

 

 

در حالی که به نظر می رسید گارسیا همین زمستان به بارسا منتقل شود، در نهایت کمیته موقت ریاست بارسلونا پس از مشورت با سه نامزد انتخابات ریاست باشگاه تصمیم بر این گرفت تا اقدامی برای جذب گارسیا صورت نگیرد و همه چیز به تابستان موکول شود؛ یعنی زمانی که او بازیکن آزاد خواهد بود و جذبش بدون هزینه صورت خواهد گرفت.

پس از انتشار این خبر، رونالد کومان سرمربی بارسا روی درخواست خود پافشاری کرد و عنوان داشت که جذب یک مدافع میانی در مقطع کنونی ضروری است تا سران باشگاه مجبور به تجدید نظر شوند.

 

 

1566192

 

 

طبق ادعای اسپورت که تیتر یک شماره امروز این نشریه است، ساعت 14 امروز به وقت محلی(16.30 به وقت ایران) نشستی در باشگاه با حضور کارلس توکتس رئیس موقت و سه نامزد ریاست باشگاه(لاپورتا، فونت و فریکسا) برگزار خواهد شد تا ضمن رسیدن به جمع بندی نهایی در مورد تاریخ انتخابات، در مورد جذب گارسیا نیز تصمیم نهایی اتخاذ شود.

ویکتور فونت تنها نامزدی است که به جذب گارسیا اصرار دارد و پیشنهاد داده تا این بازیکن به صورت قرضی با بند خرید دائمی به خدمت گرفته شود تا به این ترتیب بارسا در مقطع کنونی مجبور به هزینه کردن نشود. باید دید در نهایت دو نامزد دیگر از موضع خود عقب نشینی خواهند کرد یا خیر. گفته می شود منچسترسیتی مشکلی با پذیرش این پیشنهاد ندارد.

 

 

دیدگاه‌ها