کد خبر : 1733777 | 07 بهمن 1399 ساعت 15:38 | 31.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعا در ایتالیا

تیم بعدی ماسیمیلیانو آلگری مشخص شد؟

مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس چیزی تا بازگشت به نیمکت مربیگری فاصله ندارد.

تیم بعدی ماسیمیلیانو آلگری مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سابق تیم‌های فوتبال میلان و یوونتوس، تابستان سال 2019 از بیانکونری جدا شد و بیش از یک سال است که تیم ندارد.

 

 

1566199

 

 

در واقع ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان علی رغم دو بار راهیابی به فینال باعث شد در نهایت یک سال و نیم پیش مدیران یوونتوس تصمیم به قطع همکاری با مکس آلگری بگیرند. سرمربی موفق بیانکونری در این مدت بیکار بوده و البته بارها شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او به عرصه مربیگری منتشر شده است.  اخیرا شایعاتی در مورد حضور او در پی اس جی، چلسی و آرسنال منتشر شده بود که هیچکدام به حقیقت نزدیک نبودند.

 

 

1507882

 

 

در حالی که پس از اخراج فرانک لمپارد از چلسی، شانس توماس توخل برای جانشینی او بسیار بالاست، امروز در ایتالیا از احتمال بالای حضور آلگری روی نیمکت آاس رم خبر داده اند. گویا توافقات اولیه هم صورت گرفته و رم به آلگری سالانه 5 میلیون یورو هم دستمزد خواهد داد.

رم با پائولو فونسه کا فصل جاری در بیشتر بازی های بزرگ مغلوب شده؛ از جمله شکست 3-0 برابر لاتزیو در دربی ولی در پیروزی بر حریفان متوسط و ضعیف کار دشواری نداشته است. سران رم با وجود رتبه سوم تیم در جدول، از عملکرد مربی پرتغالی راضی نیستند و به همین دلیل با آلگری وارد مذاکره شده اند.

 

دیدگاه‌ها