کد خبر : 1733779 | 07 بهمن 1399 ساعت 16:16 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم استفاده از داوران کم‌تجربه در لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در هفته سیزدهم لیگ برتر هم از داوران کم تجربه و جوان استفاده کرده است.

تداوم استفاده از داوران کم‌تجربه در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته حرف و حدیث های زیادی درباره اشتباهات داوران لیگ برتری مطرح شده است. در برنامه شب گذشته فوتبال برتر هم مشخص شد که اکثر سرمربیان شاغل در لیگ برتر از داوری ها گلایه دارند و خواهان بهتر شدن شرایط هستند.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که کمیته داوران به بهانه جوانگرایی داوران کم تجربه زیادی را که در لیگ یک قضاوت می‌کنند به لیگ برتر آورده و از آنها استفاده می‌کند. جالب اینکه اکثر اشتباهات هم توسط همین داوران جوان و کم تجربه صورت می‌گیرد و شرایط تیم ها را در جدول رده بندی تغییر می‌دهد.

با وجود انتقادهای زیاد اما کمیته داوران بدون توجه به حواشی بار دیگر در چیدمان داوران هفته سیزدهم از برخی داوران کم تجربه استفاده کرده است.

با اعلام رسمی کمیته داوران، کمیل غلامی بازی تراکتور و آلومینیوم را سوت می‌زند، بازی مس رفسنجان و نفت آبادان با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می‌شود و مسابقه فولاد خوزستان و پیکان تهران را هم محمدرضا تارخ قضاوت خواهد کرد.

 

انتخاب 3 داور جوان برای 3 مسابقه حساس هفته سیزدهم لیگ برتر اتفاقی است که شاید نیازمند دقت نظر بیشتر کمیته داوران است. شاید این روزها که اشتباهات تاثیرگذار داوری زیاد شده، بد نباشد کمیته داوران هم بیشتر از نفرات باتجربه استفاده کند تا حواشی و شایعات کمتر شود.

دیدگاه‌ها