کد خبر : 1733781 | 07 بهمن 1399 ساعت 15:57 | 17.9K بازدید | 3 دیدگاه

مسی تشنه کسب جام است

کومان: بارسلونا یکی مثل پویول را کم دارد

رونالد کومان سرمربی بارسلونا یک کاپیتان مقتدر مثل کارلس پویول می خواهد.

کومان: بارسلونا یکی مثل پویول را کم دارد

به گزارش "ورش سه"، بارسلونا پس از پیروزی در زمین الچه و فراموشی کامل شکست در فینال سوپرکاپ، فردا شب باید به زمین رایووایکانو برود تا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری برای صعود بجنگد.

بارسا پس از دو جلسه محرومیت لیونل مسی می تواند فردا از فوق ستاره آرژانتینی استفاده کند.

 

 

1563518

 

 

رونالد کومان در نشست خبری این بازی گفت:« رایو در دسته دوم بازی می کند ولی از نظر من تیمی در حد لالیگاست. بازی دشواری خواهد بود و برای برد باید کاملا با تمرکز در زمین کار کنیم.»

 

سیستم چرخشی:« به وضعیت تیم و بازیکنان بستگی دارد. اگر بازیکنان خسته باشند، قطعا تغییرات نیاز خواهد بود ولی برای بازی فردا بهترین تیم را به زمین می فرستم. کوپا دل ری کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به جام در فصل جاری است. رئال و اتلتیکو حذف شده اند ولی باید توجه داشت که تیم های حاضر نیز قدرتمند هستند. تقویم برای رئال و اتلتیکو خلوت تر شده ولی به شخصه ترجیح می دهم، تیمم هر سه روز یک بازی داشته باشد.»

 

بدهی زیاد بارسا و دستمزد بالای بازیکنان:« بارسا باشگاهی بزرگ است که از ناحیه شیوع کرونا ضربه اقتصادی بزرگی دید. شاید بیش از هر باشگاهی از این ناحیه ضربه خورده ایم. نمی دانم این ماه بازیکنان دستمزد گرفته اند یا نه؛ با این حال انها روی بازی های پیش رو تمرکز کرده اند و نه چیز دیگر.»

 

 

1566013

 

 

شرایط مسی:« لئو مشتاق بازگشت به میادین است. او را با انگیزه دیده ام و همه می دانید که تشنه کسب جام است. از الان نمی گویم او در ترکیب خواهد بود یا خیر. محرومیت مسی از یک جهت خوب بود چون استراحت کرد و مصدومیتش نیز بهبود پیدا کرد. ما قطعا برای کسب موفقیت به او نیاز داریم.»

 

کمبود بازیکنی مثل پویول:« بله؛ همیشه در تیمی مثل بارسا جای خالی پویول و بازیکنانی مثل او حس می شود. پوبول زمانی به ترکیب تیم اول اضافه شد که من دستیار لوئیس فن خال در بارسا بودم و سال هاست می شناسمش. شخصیت پویول بسیار بالاست و قطعا جای خالی اش حس می شود.»

 

 

1566218

 

 

لالیگا و کوپا دل ری:« باید واقع بین بود. فاصله امتیازی با اتلتیکو زیاد است و این تیم فرصت بیشتری هم برای استراحت دارد. سعی می کنیم کار غیرممکن یعنی قهرمانی در لالیگا را به سرانجام برسانیم ولی طبیعی است که فتح کوپا دل ری ساده تر باشد. ما فردا با ذهنیت پیروزی به مصاف رایو می رویم و باید تا فینال پیش رفت.»

 

دیدگاه‌ها