کد خبر : 1733787 | 07 بهمن 1399 ساعت 16:27 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم هشدارها به آرسنال در مورد جذب اودگارد

ریو فردیناند معتقد است انتقال مارتین اودگارد به آرسنال ممکن است باعث ضربه به یکی از استعدادهای جوان این باشگاه شود.

تداوم هشدارها به آرسنال در مورد جذب اودگارد

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد ستاره نروژی رئال به دلیل نیمکت نشینی های بسیار و خلف وعده زین الدین زیدان قصد جدایی دارد و گفته می شود مذاکرات خوبی هم با آرسنال داشته است. انتقال او قرضی بدون بند خرید و تا پایان فصل خواهد بود مشابه اتفاقی که دو سال پیش در مورد دنیس سوارز رخ داد و او از بارسا قرضی بدون بند خرید به آرسنال رفت و انتقالش یک شکست تمام عیار لقب گرفت.

 

 

1564841

 

 

اودگارد تابستان امسال تنها نیروی تقویتی رئال بود و زیدان به وی وعده داده بود که در ترکیب ثابت جای خواهد داشت اما در عمل او حتی نتوانست در نیم فصل اول 400 دقیقه هم برای رئال بازی کند.

ستاره نروژی در نهایت تصمیم به جدایی موقت از رئال گرفت و با حضور در تست های پزشکی آرسنال، دیگر چیزی تا پیوستن به این باشگاه لندنی فاصله ندارد.

در انگلیس اما تردیدهایی در مورد درست بودن این خرید دارند.

 

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد به اسکای اسپورتس گفت:« بازی های اودگارد را دیده ام. در اینکه او یک بازیکن با استعداد است، هیچ شکی نیست و اینکه میکل آرتتا هم تبحر بالایی در بازی گرفتن از جوانان دارد. مدت هاست از اودگارد اخبار زیادی می شنوم ولی واقعا نمی دانم او می تواند خرید موفقی برای آرسنال باشد یا خیر.»

 

 

1566204

 

 

فردیناند ادامه داد:« این روزها "امیل اسمیت رو" در آرسنال بسیار خوب کار می کند. او بازیکنی بسیار خلاق نشان داده و کارهای باورنکردنی انجام می دهد. معتقدم انتقال اودگارد می تواند روند پیشرفت اسمیت را متوقف کرده و شاید او را نابود کند. اسمیت رو به آرسنال هوایی تازه تزریق کرده و چنین بازیکنانی جای شان در ترکیب اصلی است ولی جذب اودگارد می تواند او را نیمکت نشین کند. در هر صورت امیدوارم در عمل چنین اتفاقی رخ ندهد و با اودگارد، شاهد نیمکت نشینی اسمیت رو نباشیم.»

 

1566205

 

 

دیدگاه‌ها