کد خبر : 1733795 | 07 بهمن 1399 ساعت 17:50 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

تصمیم اودگارد عجیب بود؛ او اهل مبارزه نیست

مربی و بازیکن سابق رئال معتقد است مارتین اودگارد ذهنیت بزرگ برای در تیمی مثل رئال را ندارد.

تصمیم اودگارد عجیب بود؛ او اهل مبارزه نیست

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان مارتین اودگارد در فصل گذشته در ترکیب سوسیداد باعث شد هواداران رئال مادرید امیدوار به استمرار این روند در این فصل در ترکیب تیم مورد علاقه شان باشند، اما شرایط باب میل مارتین اودگارد پیش نرفت و او در آستانه جدایی قرار گرفته است. امروز نشریه دیلی میل مدعی شد آرسنال برای خرید این هافبک جوان به شکل جدی عمل کرده و تا فردا این انتقال قرضی نهایی خواهد شد.

ستاره نروژی تست های پزشکی آرسنال را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است و دیگر مانعی بر سر راه انتقال نیست. رئال 2.8 میلیون یورو برای واگذاری اودگارد تا پایان فصل دریافت خواهد کرد.

 

 

1566264

 

 

خورخه والدانو اسطوره رئال مادرید معتقد است تصمیم اودگارد برای جدایی درست و منطقی نیست. او به اوندا سرو گفت:« کیفیتی که اودگارد دارد، برای این تیم رئال مادرید حیاتی بود و به کار می آمد. او تاکنون بد بازی نکرده و شاید هنگام حضور در زمین باید بی پروا تر کار می کرد.

معتقدم او صبوری لازم برای ادامه کار در رئال مادرید را نداشت. رقبای او دو ستاره به نام های لوکا مودریچ و تونی کروس بودند و نگرانی من بیشتر در خصوص ذهنیت اوست. برای یک بازیکن رئال مادرید شایسته نیست که جایگاهش را رها کند و باید جنگنده تر باشد. تعجب می کنم که بدون مبارزه جایگاهش را در اختیار بازیکنان دیگر قرار داد.»

دیدگاه‌ها