کد خبر : 1733801 | 07 بهمن 1399 ساعت 17:45 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مددی: هر رایی کمیته انضباطی صادر کند، می پذیریم

اختلاف فدراسیون کشتی و استقلال به وزارتخانه کشید

در نشست سه جانبه با حضور معاون وزیر، مدیرعامل استقلال و رییس فدراسیون کشتی، حواشی اخیر بررسی شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی و اختلافات اخیری که بین باشگاه استقلال و فدراسیون کشتی به واسطه اتفاقات فینال لیگ برتر کشتی آزاد رخ داده بود، امروز جلسه سه جانبه ای با حضور مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.


موضوع این جلسه در مورد اختلافات پیش آمده بین باشگاه کشتی استقلال و برخی از کشتی گیران و مربیان این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد بود؛ اختلافاتی که به نامه عجیب مددی به دبیر مبنی بر جریمه 5 کشتی گیر و 7 مربی منجر شده بود. 

 

 

1566265

 


مددی، مدیرعامل استقلال در این نشست گفت: ما مطیع قانون هستیم و هر رای را که کمیته انضباطی فدراسیون صادر کند، می پذیریم. اگر استقلال در لیگ حضور یافت به دو علت بود، یک کمک به تیم ملی و دوم کمک به فدراسیون کشتی و تصمیم داریم سال آینده نیز در رقابت های لیگ حضور یابیم.


علیرضا دبیر نیز در این نشست گفت: در وهله اول از باشگاه استقلال بخصوص آقای مددی و اسپانسری که حامی این تیم بود به دلیل حضور در لیگ برتر قدردانی می کنم. قطعا کمیته انضباطی ما که متشکل از افراد حقوقدان و نمایندگان وزارت ورزش است حکمی عادلانه صادر می کنند تا خدای نکرده به کسی اجحاف نشود. مجموعه فدراسیون علاقمند به حضور باشگاه استقلال در کشتی است و از تیم داری این باشگاه در لیگ برتر سال آینده استقبال می کنیم.


علی نژاد نیز در بخشی از این جلسه گفت: نیت استقلال برای حضور در لیگ کشتی کمک به تیم ملی بود و ما حضور این باشگاه در رقابت های سال آینده لیگ برتر کشتی را به فال نیک می گیریم.

دیدگاه‌ها