کد خبر : 1733812 | 07 بهمن 1399 ساعت 18:32 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر به دنبال جبران یک تحقیر تاریخی برابر میلان

اینتر در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا شکست تلخی برابر میلان را پذیرفته است.

اینتر به دنبال جبران یک تحقیر تاریخی برابر میلان

به گزارش "ورزش سه"، دو قطب بزرگ شهر میلان این فصل در شرایط خوبی قرار دارند و همین موضوع باعث شده تقابل امشب دو تیم در جام حذفی ایتالیا حساس تر از همیشه شود. میلان و اینتر در سالهای گذشته نیز در همین مرحله برابر یکدیگر حاضر شده بودند و البته نتایج تلخ و شیرینی برای هر دو تیم به ثبت رسیده بودند.

 

1566281

 

در یک چهارم نهایی فصل 98-1997 بود که میلان و اینتر در کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و یک از تلخ ترین شکست های تاریخ نراتزوری در این مرحله ثبت شد. اینتر که ستاره هایی چون رونالدو، خاویر زانتی، دیگو سیمئونه و ایوان زامورانو را در ترکیب داشت، با پنج گل مقابل میلان در دیدار رفت مغلوب شد. دیمیتریو آلبرتینی، مائورتسیو گانز، دژان ساویسویچ، استینار نیلسن و البته گل به خودی فرانچسکو کولونزه باعث شد اینتر این شکست سنگین را قبول کند. نراتزوری در دیدار برگشت با یک گل پیروز شد، اما همان دیدار رفت تکلیف این تیم مشخص شده بود.

 

البته سه سال بعد اینتر به نوعی انتقام این شکست را گرفت. آنها در دیدار رفت با نتیجه 2-3 پیروز شده و در مسابقه برگشت نیز به تساوی 1-1 رسیدند تا راهی نیمه نهایی شوند. البته اینتر در آن فصل در نهایت به فینال هم رسید و در مسابقه نهایی مغلوب لاتزیو شد. همان دیداری که رونالدو دچار مصدومیت شدیدی شده و با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد.

دیدگاه‌ها