کد خبر : 1733815 | 07 بهمن 1399 ساعت 18:45 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنخل کاپا:

گایاردو جذابیت لازم برای مربیگری رئال را ندارد

مربی آرژانتینی سابق رئال معتقد است مارسلو گایاردو گزینه جانشینی زین الدین زیدان نیست.

گایاردو جذابیت لازم برای مربیگری رئال را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج نه چندان خوب رئال با زین الدین زیدان، رسانه های آرژانتینی ادعا کردند که مارسلو گایاردو مربی ریورپلاته اصلی ترین گزینه جانشینی مربی فرانسوی کهکشانی هاست. به گفته این منابع، گایاردو که دوران خوبی را در ریورپلاته داشته، فعلا برای ماندن در این تیم مطمئن نیست. در سال های اخیر شایعاتی در مورد حضور این مربی روی نیمکت بارسلونا هم مطرح بود.

 

 

1459016

 

 

 گایاردوی 45 ساله در ریورپلاته در این سال‌ها فوق‌العاده کار کرده و کارنامه کاری او آن‌قدر خوب بوده که با توجه به قهرمانی‌اش در سطح قاره حالا به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید در اسپانیا مطرح شود.

البته رئال مادرید با پیروزی 1-4 اخیر برابر آلاوس اندکی بحران را دور از خود حس می‌کند و حتی ممکن است به فکر تغییر سرمربی نباشند.

 

آنخل کاپا مربی سابق ریور که در رئال سابقه دستیاری هم دارد، معتقد است که گایاردو آن چهره تبلیغاتی و برند لازم برای حضور در رئال مادرید را ندارد.

 

 

1566285

 

 

کاپا در جدیدترین گفت و گوی خود با La Oral Deportiva گفت:« رئال مادرید و بارسلونا تنها به دنبال کیفیت یک سرمربی نیستند؛ بلکه آن‌ها تصویر او را هم نیاز دارند. گایاردو در آرژانتین بسیار موفق بوده اما آن تصویر پر زرق و برق مورد نیاز برای هدایت رئال مادرید را ندارد.»


کاپا البته در ادامه گفت که فوتبال دوستان اروپا اصلا فوتبال آرژانتین را پیگیری نمی‌کنند:« مردم اروپا فوتبال آرژانتین را دنبال نمی‌کنند. آن‌ها توجهی به فوتبال آرژانتین ندارند و فقط برخی بازیکنان را پیگیری می‌کنند.»

دیدگاه‌ها