کد خبر : 1733833 | 07 بهمن 1399 ساعت 20:20 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مادرید چیزهای زیادی یاد گرفتم

یوویچ: لازم نیست ثابت کنم بازیکن خوبی هستم

لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی رئال مادرید که به صورت قرضی راهی فرانکفورت شده در مراسم معرفی خود صحبت های جالبی را مطرح کرد.

یوویچ: لازم نیست ثابت کنم بازیکن خوبی هستم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بوده که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در ماه های حضور خود در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ چندی پیش دوباره و البته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

 

یوویچ بعد از انتقال به فرانکفورت خیلی زود قابلیت های فوق العاده خود را در این تیم نشان داده و در دو مسابقه اخیر که به شکل جانشین وارد زمین شده، 3 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم صرب در مراسم معارفه خود صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

 

بازگشت به فرانکفورت: "من از بازگشت بسیار خوشحالم. خیلی راحت هستم و این در زمین دیده می شود. من در طول مدت حضورم در رئال مادرید دو گل به ثمر رساندم و اکنون سه گل در اینجا زده ام. شهر، باشگاه و به طور کلی همه چیز در اینجا برای من ساخته شده است."

 

 

1566299

 

 

عدم موفقیت در رئال مادرید: "من بدشانسی آوردم. مصدومیت ها افت من را رقم زد و در اوضاع در زندگی خصوصی نیز برایم خوب پیش نرفت. خوشبختانه توانستم هر روز با بهترین بازیکنان جهان تمرین کنم و تجربه زیادی به دست آورم. اکنون خودم را بازیکن بهتری می دانم. علی رغم اینکه نتوانستم بازی های زیادی انجام دهم اما در عین حال چیزهای زیادی از مادرید یاد گرفتم. "

 

عدم سازگاری با رئال مادرید: "من فکر می کنم این مربوط به زمان کمی بود که من توانستم بازی کنم. این در تیمی مانند رئال مادرید که سبک متفاوت است و فشار همیشه زیاد است، هرگز آسان نیست. به همین دلیل بهترین اقدام انتقال به اینتراخت فرانکفورت بود."

 

 

1562038

 

 

بازگشت به مادرید پس از پایان قرارداد قرضی: "من نمی خواهم به آینده نگاه کنم. روی اینتراخت متمرکز شده ام و می توانم دوباره 90 دقیقه بازی کنم. لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنم. من می دانم که بازیکن خوبی هستم."

 

زیدان و هوتر: "هر دو مربی بسیار خوب هستند و من نمی خواهم وارد جزئیات شوم. زیدان از نظر فردی واقعاً شخص خوبی است اما برقراری ارتباط با آدی(آدولف هوتر، سرمربی فرانکفورت) به زبان انگلیسی برایم راحت تر است چرا که من هنوز به طور کامل اسپانیایی نمی دانم تا با زیدان صحبت کنم و این جزئیات کار من را در اینجا ساده تر کرده است."

دیدگاه‌ها