کد خبر : 1733848 | 07 بهمن 1399 ساعت 21:55 | 60.4K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی یک و نیم ساله؛

رسمی؛ توماس توخل سرمربی جدید چلسی

توماس توخل، سرمربی آلمانی به شکل رسمی هدایت باشگاه چلسی را برعهده گرفت.

رسمی؛ توماس توخل سرمربی جدید چلسی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که بالاخره و بعد از کش و قوس‌های فراوان باشگاه چلسی قطع همکاری خود با فرانک لمپارد را به شکل رسمی اعلام کرد تا مشخص شود که سرمربی انگلیسی و اسطوره آبی های لندن دیگر از این پس روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

 

بعد از برکناری لمپارد از هدایت چلسی گمانه زنی های زیادی در رابطه با سرمربی جدید این تیم به گوش رسید؛ با این حال اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر ادعا کردند که سرمربی سابق پاری سن ژرمن یعنی توماس توخل هدایت باشگاه لندنی را برعهده خواهد گرفت و در ادامه فصل چلسی را هدایت خواهد کرد.

 

 

1566312

 

 

در همین ارتباط باشگاه چلسی لحظاتی پیش به شکل رسمی توماس توخل را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. این آلمانی با چلسی قراردادی یک و نیم ساله به امضا رسانده است. این قرارداد قابلیت تمدید یک ساله را نیز خواهد داشت. همچنین باشگاه لندنی تایید کرد که توخل امشب اولین تمرین خود را با چلسی برگزار خواهد کرد و برای دیدار فردا برابر ولورهمپتون روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

توخل بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید چلسی گفت: "قصد دارم از باشگاه چلسی به خاطر اعتماد به من و کادرفنی ام تشکر کنم. همه ما احترام زیادی برای کاری که فرانک لمپارد در چلسی انجام داد و چیزهایی که در تیم به جا گذاشت، قائل هستیم. از طرفی نمی توانم برای ملاقات با تیم جدیدم و رقابت در بهترین لیگ دنیا صبر کنم. خوشحالم که اکنون بخشی از خانواده چلسی هستم و واقعاً احساس فوق العاده ای دارم."

 

گفتنی است توماس توخل کار خود را در مربیگری از تیم دوم آگزبورگ آغاز کرد. سپس در ادامه کار خود در بوندسلیگا هدایت تیم های ماینس و دورتموند را بر عهده گرفت. توخل در سال 2018 به عنوان سرمربی پاری‌سن‌ژرمن انتخاب شد و همین چند هفته پیش از هدایت این باشگاه فرانسوی برکنار شد. او حالا اولین چالش خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه می‌کند.

 

 

1566323

 

همانطور که باشگاه چلسی تایید کرده بود، توماس توخل سرمربی جدید این تیم در تمرینات امروز آبی‌ها حاضر شد

دیدگاه‌ها