کد خبر : 1733875 | 08 بهمن 1399 ساعت 01:51 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتهمپتون 1-3 آرسنال، تسویه‌حساب بعد از 3 روز

آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 ساوتهمپتون را شکست بدهد.

ساوتهمپتون 1-3 آرسنال، تسویه‌حساب بعد از 3 روز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که سه روز قبل با شکست مقابل ساوتهمپتون از دور رقابت های جام حذفی کنار رفته بودند، امشب موفق شدند با نتیجه 3-1 در لیگ برتر به پیروزی برسند و به رتبه هشتم جدول صعود کنند. البته این در شرایطی است که آنها از استون ویلا و چلسی که تنها یک امتیاز کمتر دارند، به ترتیب سه و یک بازی بیشتر انجام داده اند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه آرسنال بود که آرمسترانگ ارسال جیمز وارد پراوس را با ضربه ای دیدنی تبدیل به گل کرد.

اما برتری ساوتهمپتون چندان پایدار نبود و در دقیقه 8، آرسنالی ها به گل تساوی رسیدند. پاس در عمق ژاکا، نیکلاس په‌په‌ را در موقعیت گلزنی قرار داد و او در شرایطی نامتعادل، کار را تمام کرد.

 

1566353

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 14، روی ارسال ساکا، نوبت سدریک بود که با یک ضربه والی شانس خود را امتحان کند اما ضربه او از کنار دروازه ساوتهمپتون به بیرون رفت.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 39، آرسنال به گل دوم رسید. این بار روی پاس لاکازت بود که بوکایو ساکا از تله آفساید مدافعان حریف عبور کرد و بعد از عبور از مک‌کارتی که از دروازه خارج شده بود، توپ را به قعر دروازه ساوتهمپتون فرستاد.

 

1566354

 

در دقایق باقی مانده این نیمه، این آرسنالی ها بودند که عملکرد بهتری داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و آرسنالی ها با برتری 2-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم ساوتهمپتون بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، روی پاس آرمسترانگ، این تئو والکات بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که برند لنو حضور داشت.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازیکنان آرسنال رفته رفته پیش کشیدند و ابتکار عمل را به دست گرفتند. اما موقعیت های آنها یکی بعد از دیگری از دست می رفت. تا اینکه سرانجام در دقیقه 72، این تیم به گل سوم رسید. پاس مورب عالی سدریک به سمت راست زمین، ساکا در محوطه جریمه ساوتهمپتون صاحب توپ کرد و پاس در عرض او را هم لاکازت به راحتی تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

 

1566355

 

تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق پایانی تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کرد اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه آرسنال نشدند و بازی با نتیجه 3-1 به سود توپچی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها