کد خبر : 1733890 | 08 بهمن 1399 ساعت 10:10 | 288.4K بازدید | 11 دیدگاه

بهترین بازیکن زمین، کلین‌شیت، تعریف و تمجید

بیرانوند که باشد شما از او می‌ترسید (عکس)

برای علیرضا بیرانوند شب گذشته با یک نفس راحت و یک خواب خوب به پایان رسیده است.

بیرانوند که باشد شما از او می‌ترسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،گلر ایرانی تیم آنتورپ با عملکرد خوبی که در دیدار مقابل یوپن بلژیک داشت، یکی از عوامل برتری تیمش بود و از سوی برخی روزنامه‌های بلژیکی بالاترین نمره زمین را به خود اختصاص داد.


دیشب  رویال آنتورپ در زمین یوپن به مصاف این تیم رفت و در پایان با درخشش علیرضا بیرانوند از سد این تیم گذشت.


در این مسابقه، لیور رفائلو و عبدالله سک در همان 30 دقیقه ابتدایی نیمه نخست دوبار دروازه میزبان را باز کردند و این نتیجه تا پایان نیز پابرجا بود تا آنتورپ 3 امتیاز حساس را کسب کرده و به صورت موقت به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.


در این دیدار که رفائلو زننده گل نخست آنتورپ یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد، بیرانوند عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق به ثبت 4 سیو و 8 بازیابی شد که از این آمار، 3 سیو او روی شوت های درون چارچوب بودند. این عملکرد باعث شده که گازت انتورپن به او نمره 8.5 (عالی) بدهد که او را تبدیل به بهترین بازیکن زمین می‌کند. 


در عین حال پیتر گوریس فوتبال نویس درباره مرد ایرانی آنتورپ چنین نوشته : از علیرضا بیرانوند نیز تشکر می کنم. چندی پیش به خاطر اشتباهات و فوتبال ناشیانه اش ، گاهی اوقات به او طعنه می‌زدیم. اما امروز یک بار دیگر روی ویرانه‌ها بنای خود را ساخت.اتفاقی که قبلاً و پس از اولین بازی عالی خود مقابل تاتنهام برای او اتفاق افتاده و از مسیر دورش کرده بود. بیرانوند در هفته های اخیر دوباره چندین بار جادو را نشان داده است و از آن بالاتر نشان داده که چه مهارتی در بسته نگه داشتن دروازه‌اش دارد. به نظر من رییس باشگاه آنتورپ  نباید بیش از حد برای استخدام یک دروازه بان اضافی تلاش کند.


هواداران آنتورپ هم با تقدیر از عملکرد بیرانوند، او را بهترین می دانند و آمار او را بوتز سنگربان شماره یک آنتورپ مقایسه می کنند. برخی از هواداران آنتورپ با مقایسه بیرانوند و بوتز معتقدند روند ثبت کلین شیت های بیرانوند آغاز شده و با بازی کمتر، تعداد کلین شیت بیشتری نسبت به بوتز داشته است.


عملکرد خوب بیرانوند باعث شده است که کاریکاتوریست های بلژیکی تصویری از او را نشان دهند که مهاجم حریف در برابر این سنگربان ایرانی دچار لرزش و ترس شده است. 

 

1566386


بیرانوند تاکنون 7 بار در همه رقابت ها در ترکیب آنتورپ به میدان رفته و موفق به ثبت 3 کلین شیت شده است در حالیکه بوتز در 18 دیدار گذشته خود تنها 2 بار دروازه اش را بسته نگه داشته است و هواداران آنتورپ نیز در فضای مجازی به این مسئله اشاره کرده اند.


آنتورپ 10 بهمن در دیداری تقریبا آسان به مصاف تیم قعرنشین واسلند بورن می رود و انتظار می رود بیرانوند روز راحتی را برابر این تیم درون دروازه روبال آنتورپ داشته باشد.

1566384

1566385

1566387

دیدگاه‌ها