کد خبر : 1733985 | 08 بهمن 1399 ساعت 17:24 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

می مانم و می جنگم

فرصت دوباره پدیده برزیلی رئال به دورتموند

رینیر ژسوس که گفته می شد قطعا دورتموند را ترک خواهد کرد، تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند و برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت مبارزه کند.

فرصت دوباره پدیده برزیلی رئال به دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس، پدیده برزیلی رئال مادرید در تابستان توسط این تیم به باشگاه دورتموند قرض داده شد؛ این بازیکن تا ژوئن 2022 به جمع زنبور ها منتقل شد اما او نتوانسته تا اینجا بازی‌های زیادی در ترکیب دورتموند انجام دهد و همین موضوع سبب شده که شایعاتی درباره جدایی زودتر از موعد او به گوش برسد.

 

 

1542286

 

 

رینیر بعد از ابتلا به کرونا دیگر نتوانسته در ترکیب دورتموند به میدان برود و آخرین بازی او برای زنبورها به چهار نوامبر برمی گردد؛ جایی که او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ به میدان رفت. رینیر در بوندسلیگا تنها 4 بار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

 

 

1520891

 

 

 با وجود تمام شایعات، دو هفته پیش میشائیل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، اخبار پیرامون احتمالی جدایی زودهنگام رینیر را تکذیب کرد وگفت:« رقابت در خط حمله تیم ما زیاد است. ما اساسا قصد از دست دادن رینیر را نداریم ولی درک می کنیم که یک بازیکن بخواهد دقایق بیشتری به میدان برود. اگر او و رئال گلایه ای دارند صحبت خواهیم کرد اما در این مورد ما قدم پیش نمی گذاریم.»

 

در همین رابطه و به فاصله تنها 4 روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، وبسایت گل ادعا کرد که رینیر تغییر عقیده داده و قصد دارد نیم فصل دوم را هم در دورتموند بماند.

 

 

1541380

 

 

گویا دلیل اصلی این تصمیم، برکناری لوسین فاوره از هدایت دورتموند و جانشینی ترزیجچ بوده است. دستیار سابق فاوره و مربی کنونی دورتموند به رینیر گفته است که در نیم فصل دوم روی او حساب می کند و به وی بیشتر از گذشته فرصت خواهد داد.

دورتموند حتی قبل از انتقال رنیر به رئال مادرید خواهان جذب او بود و اکنون نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. ستاره جوان برزیلی هم با رد تمام پیشنهاداتش، متقاعد شده که تا پایان فصل در دورتموند بماند و ارزش هایش را ثابت کند.

 

دیدگاه‌ها